خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

سپاه پاسداران خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: سپاه پاسداران همواره خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۳۵۲۶۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، در جلسه شورای معاونین بنیاد استان گفت: سپاه پاسداران همواره خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
وی گفت: از آنجایی که نیروهای رزمنده سپاه پاسداران برآمده از متن مردم می‌باشد در اصل سمبل و نماد همه ملت ایران هستند.
حقایق‌پور با بیان اینکه کشور ما با اتکا به نیروهای ارزشی سپاه و بسیج، در مقابل توطئه‌های داخلی و خارجی ایمن شده است، گفت: ارتقای امنیت و فعالیت‌های نظامی جمهوری اسلامی مرهون تلاش و زحمات این نیروهای جان بر کف است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: جامعه ایثارگران استان قزوین همواره پشتیبان نیروهای رزمنده سپاه و همه نیروهای تلاشگر نظامی و انتظامی بوده و هستند.
اینمسئول ابراز کرد: اکنون اسلام واقعی در کشور ایران پیاده می‌شود که خنثی‌کننده توطئه‌های استکبار جهانی در کشور و منطقه می‌باشد.
وی با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور آمریکا، مواضع اتخاذ شده مقام معظم رهبری و رییس‌جمهور را هوشمندانه دانست و گفت: با موضع‌گیری به هنگام مسئولین کشوری توطئه‌های رییس‌جمهور آمریکا خنثی و مواضع جمهوری اسلامی به خوبی تبیین و تشریح شد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار