عضو هیات مدیره پست بانک از رونمایی از آپ موبایلی پست بانک به نام " سکه همراه " در هجدهمین نمایشگاه تله کام ۲۰۱۷ ، خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۵۱۸۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
 
 
 
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی پست بانک، دکتر غلامحسین صباغی عضو هیات مدیره پست بانک ایران در گفتگو با خبرنگار مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به آماده سازی زیر ساخت های مخابراتی برای ارایه خدمات بانکی برای زوار اربعین ، گفت : برای ارایه خدمات به زوار اربعین حسینی ، پست بانک ایران در پایانه مرزی مهران دو خود پرداز سیار مستقر کرده  است و 8 دستگاه خود پرداز غیر نقدی نیز در این پایانه تجهیز شده است و هم اکنون نیز از این دستگاه ها بهره برداری می شود.
وی با تاکید بر اینکه 6 خود پرداز هم در مسیر زوار اربعین حسینی مستقر شده است، افزود : در مرز خسروی ، شلمچه و چزابه هم به همین صورت دستگاه های خود پرداز نقدی و غیر نقدی توسط پست بانک ایران، ایجاد شده است.
صباغی تصریح کرد:  افزایش دستگاه ها و خدمات در قالب طرح تجهیز هزار روستا به دستگاه های خود پرداز  در سال جاری انجام شد که  افزایش ارایه خدمات به زوار اربعین حسینی در روستاها را فراهم کرده است.
 
وی با اشاره به تجهیز 28 هزار روستا به اینترنت ، تاکید کرد : با توجه به ارایه خدمات بانکی در بستر وب، مشکلی از نظر زیر ساخت های ارتباطی در این حوزه وجود ندارد. 
عضو هیات مدیره پست بانک ایران با اشاره به حضور این بانک در نمایشگاه تلکام 2017، اظهار داشت : پست بانک به عنوان بانک تخصصی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای معرفی و اعلام آمادگی تامین مالی پروژه های این حوزه، در این نمایشگاه حضور  دارد..
وی همچنین از رونمایی از آپ موبایلی پست بانک به نام " سکه همراه " در هجدهمین نمایشگاه تلکام خبر داد. 
ارسال نظرات