مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان:
تامین سرمایه در گردش برای تجار و صادر کنندگان را مشوق بسیار خوبی برای ورود تجار به بازار محصولات کشاورزی و توسعه صادرات می کند.
کد خبر: ۸۹۳۵۱۷۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: به منظور زمینه‌سازی برای توسعه صادرات انواع محصولات کشاورزی، وزارت جهاد کشاورزی با انعقاد تفاهم نامه ای با صندوق توسعه ملی، اقدام به تامین تسهیلات سرمایه در گردش تجار و صادر کنندگان کرده است.

عبدالله جعفری نرخ سود تسهیلات اعطایی را 14.5 (چهارده و نیم) درصد اعلام کرد و افزود: این تسهیلات با هدف تنظیم بازار، توسعه بازرگانی خارجی، بهبود تراز تجاری و افزایش رقابت برای تولید کیفی و صادراتی انواع محصولات کشاورزی اعطا می‌شود.

وی اظهار داشت: تجار و صادر کنندگان دارای کارت بازرگانی و برنامه صادرات برای سال 96، می توانند با اعلام برنامه نسبت به ارایه درخواست جهت معرفی برای دریافت تسهیلات به مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان مراجعه کنند.

جعفری تصریح کرد: تامین سرمایه در گردش برای تجار و صادر کنندگان را مشوق بسیار خوبی برای ورود تجار به بازار محصولات کشاورزی و توسعه صادرات می کند.

ارسال نظرات