خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان الوند:

ترامپ با رفتارهایش نوکری خود را به شاه عربستان اثبات کرد

امام جمعه شهرستان الوند گفت: ترامپ با رفتارهایش نوکری خود را به شاه عربستان اثبات کرده است.
کد خبر: ۸۹۳۵۱۷۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی طهماسبی امام جمعه شهرستان الوند در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان البرز که صبح امروز (سه شنبه) در سالن جلسات فرمانداری شهرستان البرز با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد؛ با اشاره به فرمایش امام زین‌العابدین (ع) اظهار کرد: خداوند به انسان عمر مشروط بدهد که در راه اطاعت خداوند صرف شود.
وی افزود: مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ید واحد در مقابل استکبار آمریکا ایستادگی کرده است.
امام جمعه شهر الوند عنوان کرد: سپاه به معنای تمام ملت ایران است و شکست‌هایی که آمریکا در منطقه خورده است عقده آمریکا را نسبت به سپاه و ایران بیشتر کرده است.
این مسئول ادامه داد: ایران کشوری است که از آمریکا امتیاز می‌گیرد نه اینکه امتیاز بدهد چنانچه بوش پدر افغانستان، بوش فرزند عراق و اوباما سوریه را به ایران داد.
حجت‌الاسلام طهماسبی تصریح کرد: ایران در زمان جنگ با ۵۱ کشور جهان بدون سلاح‌های مجهز جنگی و با مبتدی‌ترین سلاح‌ها به مقاومت پرداخت و خود را در علم نظامی به جایی رسانده که جز قدرت‌های برتر نظامی است.
وی خاطرنشان کرد: ترامپ با رفتارهایش نوکری خود را به شاه عربستان اثبات کرده است.
امام جمعه شهر الوند یاد آور شد: اختلافات سلیقه‌ای ملت ایران هیچ‌گاه از استقامت ملت ایران در برابر آمریکا و دشمنان ایران نمی‌کاهد.
این مسئول در پایان با اشاره به صحبت‌های سخنگوی کاخ سفید بیان کرد: آمریکا می‌گوید که ما به کار خود باور داریم چرا که اسرائیل و شاه عربستان ما را تایید کرده است و این نشان می‌دهد که آمریکا قابل اعتماد نیست.
۱۰۰۴/پ ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها