۲۴۵ پایگاه بسیج دانشجویی استان فارس پیرامون سخنان اخیر ترامپ:
۲۴۵ پایگاه بسیج دانشجویی استان فارس پیرامون سخنان اخیر ترامپ با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ایران متحد و یکپارچه در کنار دولت و قوای مسلح خود تمام قد ایستاده‌اند.
کد خبر: ۸۹۳۵۱۵۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از فارس؛ ۲۴۵ پایگاه بسیج دانشجویی استان فارس پیرامون سخنان اخیر ترامپ با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ایران متحد و یکپارچه در کنار دولت و قوای مسلح خود تمام قد ایستاده‌اند.
 
 
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
من به شما عرض بکنم، آمریکای دوران ریگان و آمریکای دوران بوش با آمریکای امروز هیچ فرقی ندارند، هیچ تفاوتی ندارند. همچنان‌که آمریکای دوران ریگان یک وقتی لازم دانست و مناطق ما را در خلیج فارس، از روی حقد و غضب بمباران کرد، امروز هم [اگر]بتوانند همین کار را می‌کنند. آمریکا تفاوتی نکرده؛ سیاست‌های آمریکا در مقابل اسلام و در مقابل جمهوری اسلامی، سیاست‌های ثابتی بوده. البتّه روشهایشان متفاوت است؛ یکی این روش را دنبال می‌کند، یکی آن روش را دنبال می‌کند، امّا هدفشان یک چیز است؛ این را باید همه متوجّه باشند؛ لذا اهل خدعه‌اند و خدعه می‌کنند.
حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) «۳۰ / ۱۰ / ۹۴»
 
اکنون نزدیک به ۴ دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و امروز پیشروندگی و پیش برندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایفای نقش راهبردی آن در معادلات منطقه خاریست در چشم دشمنان اسلام، دشمنانی که خورشید فروزان اسلام ناب محمدی و قامت استوار انقلاب سایه افول و مرگ هژمونی آنان را گسترده ساخته است و بی شک عرصه را برای جولان تجاوز مابانه آنان تنگ نموده است.
 
 بی شک در مسیر رشد و بالندگی و تحقق آرمان‌های بلند امام و رهبری، مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی با حفظ اتحاد و همبستگی، هوشیاری و حضور در صحنه‌های حساس نظام نقش بی بدیلی را ایفا نموده اند.
 
سفینه النجاه انقلاب اسلامی به سکانداری آن پیر فرزانه و زعامت رهبری عظیم الشان در کشاکش توطئه هایی سخت و براندازانه همچون جنگ و ترور، فتنه و دسیسه، تحریم، فشار و ظلم ظالم مستکبر اکنون در دیدگان جهانیان با سرعتی بی نظیر در حال طی طریق در جهت نیل به هدف والای تحقق ظهور منجی عالم بشریت و رسیدن به تمدن اسلامیست و این حقیقت نشانی از حقارت و شکست شیاطین عالم در دشمنی با ملت عزیز ایران اسلامیست.
 
امروز شاهد مدعای پیشرفت نظام اسلامی ایران، تلاش مذبوحانه دشمنان اسلام در راستای تحریف گفتمان انقلاب و اتهام پراکنی و زبونی در مواضعشان می‌باشد که هر روز با تهدید‌های درون تهی و خالی از عقبه بر این مهم افزوده و این خود نشانه استئصال دشمن در تقابل با رشد فزاینده انقلاب اسلامیست.
 
اخیرا شاهد سند تایید دیگری از خوی استکباری و کدخدا مابانه ایالات متحده آمریکا بودیم که نتیجه‌ای جز صحه بر اصالت شعار راهبردی «مرگ بر آمریکا» نداشت و صد باره به ملت شریف ایران اثبات نمود که راهی جز مبارزه با آمریکای جنایتکار نیست و مذاکره با دشمنی که هدفش نابودی ماهیت نظام اسلامیست نتیجه‌ای جز فزون طلبی و نفوذ ندارد.
 
عوایدی ما از برجام و مذاکره چه بود جز "منفعتی که نداشت و ضرر فراوانی که داشت" هر روز بر حجم تحریم‌ها افزوده شد و به انحای مختلف به ملت شریف ایران توهین شد، از محور شرارت خواندن دیروزشان تا تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از گزافه گویی در مورد ژن ایرانی تا جاسوس گماشتن در تیم مذاکره کننده، از نشست و برخواست با منافقین و حمایت از آنان تا اخراج اتباع ایرانی از آمریکا و امروز به کار بردن واژه نامانوس خلیج عربی به جای خلیج همیشه فارس.
 
آمریکای جنایتکار در کنار رژیم منحوس و غاصب صهیونیست در منطقه همسنگ داعش و همواره حامی مالی، تسلیحاتی و نظامی تروریست‌های تکفیری و ملجا و پناهگاه آنان بوده و هست و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این قوه رشید اسلامی و بازوی توانمند انقلابی خار چشم و سد سدید مقابله با آنان بوده که اکنون نقش راهبردی آن در منطقه غیر قابل انکار است و امروز حتی نام سپاه پاسداران لرزه بر سربازان آمریکایی می‌اندازد.
 
امروز ایران اسلامی به عنوان قدرتی برآمده از دل اسلام عزیز همواره حامی و پشتیبان مظلومان و مستضعفین عالم است و در راه رسیدن به اهداف والای انقلاب اسلامی هرگز از پای نخواهد نشست و تا پیروزی نهایی و نابودی کامل جبهه استکبار و صهیونیست بین الملل با قوه ایمان و جهاد در راه حق طی طریق خواهد نمود.
 
در پایان لازم می دانیم که از جانب فرزندان راستین مکتب روح الله و دلدادگان راه سرخ عاشورا زینب وار فریاد زنیم که این بار نه کربلا بلکه بدر و خیبری به پاست که شما و صهیونیست‌های مزدورتان در آتش آن خواهید سوخت و ایالات متحده و تمام هم پیمانان شرق و غربش باید بدانند که ملت شریف و بزرگ ایران همچون گذشته متحد و یکپارچه در صفوفی منسجم با عزمی راسخ و تحت فرماندهی و زعامت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب در کنار دولت و قوای مسلح خود تمام قد ایستاده و مشت‌های گره کرده خود را روانه دهان یاوه گویان و فزون طلبان مستکبر به ویژه آمریکای پلید خواهد کرد.
 
والسلام علی من التبع الهدی
ارسال نظرات