همزمان با سالروز حرکت کاروان پیاده رزمندگان شهرستان لردگان، یادواره سرداران، فرماندهان و 288شهید این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۳۵۱۴۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: به مناسبت سالروز حرکت کاروان پياده رزمندگان لردگان به جبهه‌های حق عليه باطل و همزمان با هفته بسیج،  در ۱۲ آبان  سال 1365  و نام گزاری اين روز به نام روز شهرستان لردگان، یادواره سرداران، فرماندهان و 288شهید این شهرستان برگزار می شود.

محمدرضا سلیمانی افزود: اين مراسم معنوی روز پنج شنبه ۱۱ آبان ۹۶ در مصلای اولی الامر لردگان با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهداء، یادگاران دفاع مقدس و همچنین با برنامه های متنوع فرهنگی از جمله؛ سخنرانی، بيان خاطرات، مداحی و ذکر روضه برگزار خواهد شد.

گفتنی است: در ۱۲ آبان ماه سال ۱۳۶۵ بيش از ۴۰۰ رزمنده شهرستان لردگان در قالب دو گردان و با پای پياده از مسير جاده کوهستانی لردگان به خوزستان به جبهه‌های نبرد حق عليه باطل اعزام شدند.

لردگان با بيش از 230 هزار نفر جمعيت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختياری است، که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله ۱۶۰ کيلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

ارسال نظرات