بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد؛

تجمع ضد استکباري دانشجويان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد

دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد روز گذشته قبل از اقامه نماز ظهر و عصر در پاسخ به سخنان ضد ايراني ترامپ رئيس جمهور آمريکا روبروي مسجدالنبي (ص) اين دانشگاه تجمع کرده و با شعارهاي ضد آمريکايي و صدور بيانيه اي حمايت قاطع خود را از انقلاب اسلامي ايران و اهداف آن ابراز کردند.
کد خبر: ۸۹۳۵۱۳۳
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری ؛ دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد روز گذشته قبل از اقامه نماز ظهر و عصر در پاسخ به سخنان ضد ايراني ترامپ رئيس جمهور آمريکا روبروي مسجدالنبي (ص) اين دانشگاه تجمع کرده و با شعارهاي ضد آمريکايي و صدور بيانيه اي حمايت قاطع خود را از انقلاب اسلامي ايران و اهداف آن ابراز کردند.
در بخشي از بيانيه استادان، دانشجويان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد در محکوميت اظهارات  نابخردانه رئيس جمهور آمريکا و حمايت از نهاد ارزشي و ولايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي آمده است:
تاريخ به روشني حکايت‌گر داستان‌هاي بسياري است که وجه مشترک تمامي آن‌ها، پيروزي حق بر باطل، ترويج اخلاق و نکوداشت آشتي ميان ملت‌هاست. در هيچ برهه‌اي از تاريخ فردي با بي‌اخلاقي و تندخويي نتوانسته است پيشرفت و سعادت را براي ملت خويش به ارمغان آورد و آن را از ملتي ديگر بستاند. جنگ‌طلبي، ترويج خشونت و عدم توجه به حقوق بنيادين انسان‌ها از جمله اصل عدالت، همواره سبب افول تمدن‌هاي بسياري بوده است و داستان‌هاي کهن اقوام، ملل و فرهنگ‌هاي مختلف به صراحت غلبه‌ي علم و عقل را بر ظلم و جنگ به اثبات رسانيده است. رفتار ايرانيان هم در طول روزگاران، بنابر شواهد تاريخي در برابر زياده خواهي دشمنان ايستادگي و در مقابل گستاخي آنان پاسخ کوبنده بوده است. از اين رو
  1. ما دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامي  بر آنيم تا به هر فرد ناداني که غافل از پيشينه و تمدن ملت شريف ايران و بدون توجه به هزاران سال تاريخ مملو از حوادث و تجربيات، آن را تروريست خطاب مي کند؛ اين پيام را برسانيم که ما در بالاترين قله هاي نبرد حق عليه باطل و در سنگر علم و ايمان ايستاده‌ايم و ذره‌اي از مواضع خود کوتاه نخواهيم آمد.
  2. رياست جمهوري کشور ايالات متحده، دونالد ترامپ، بايد بداند  ما علم ورزان و اهالي جامعه دانشگاه، علم آموزي و خردورزي و صلح ورزي را در درون و برون مرزهاي کشورمان و در سرتاسر گيتي، از حاشيه سر سبز رود مي‌سي‌سي پي و دره سيليکون تا آب‌هاي نيلگون خليج هميشه فارس، براي همگان خواهانيم.
  3. ما دانشجويان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد، با تکيه بر توانمندي‌هاي خود و بدون هيچگونه وابستگي به ساير ملل و از بالاترين جايگاه علم که براستي زبان مشترک تمامي ملت‌هاست، سخنان بي‌پايه دونالد ترامپ رياست جمهوري ايالات متحده را محکوم و از سنگر علم و ايمان و با تاسي به مکتب پيشوايان الهي خود و پيروي از اصل ولايت پذيري، هرگونه تجاوز و حتي تفکر تجاوز به مرزهاي سرزميني، آئيني، فرهنگي و تاريخي ايران بزرگ را محکوم و مذموم مي‌داريم.
  4. ملت مبارز و انقلابي ايران سياستهاي خباثت آلود استکبار در منطقه را عميقاً مي‌شناسد و قاطعانه پاسخ خواهد داد و با اطمينان مي گوييم قدرت و موجوديت نيروهاي مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامي که فرزندان غيور اين مرزو بوم هستند به پشتوانه حمايت هميشگي اين ملت استمرار خواهد يافت و دشمنان بدانند اين ملت شريف در برابر خباثتهاي استکبار جهاني و صهيونيستهاي منطقه در کنار فرزندان خود ايستاده و با تمام قوا از آنان دفاع خواهد نمود.
درود خدا بر شهيدان انقلاب و شهداي دفاع مقدس و مدافع حرم و سلام بر همه بندگان شايسته خدا.
ارسال نظرات