دانشجویان بسیجی دانشگاه مذاهب اسلامی سنندج در خصوص سخنرانی سخیفانه ریس جمهوری آمریکا بیانیه صادر کردند.
کد خبر: ۸۹۳۵۱۰۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان کردستان؛ دانشجویان بسیجی دانشگاه مذاهب اسلامی سنندج در خصوص سخنرانی سخیفانه ریس جمهوری آمریکا بیانیه صادر کردند.

متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

 

«بسم الله قاصم الجبّارين»
وجعلنا من بين أيديهم سداً و من خلفهم سداً فأغشيناهم فهم لا يبصرون(سورۀ يس، آيه9)

امریکا هنوز هم هیچ غلطی نمی تواند بکند... خلیج فارس خانه ماست،شما بروید به همان خلیج خوک ها...
آقای ترامپ اولین کسی نیست که به ایران اسلامی هجمه کرده و زبان به توهین گشوده،یقینا اهانت بی شرمانه اش به ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران همیشه قهرمان که از دل ملت برخواسته و جعل وقیحانه مسائل تاریخی و زیر سوال بردن مسائل هویتی جمهوری اسلامی ایران،بالأخص تغییر پسوند خلیج فارس در قامت سخنرانی رسمی ریاست جمهوری یک کشور،بی پاسخ نخواهد ماند.

ملت ایران و سپاه پاسداران را حامی تروریست میدانند؛این درحالی است که خودشان از متجاوزانی که هم در گذشته بر سر ملت ایران بمب و موشک می ریختند و هم از تروریست هایی که هم اکنون در سوریه و عراق و یمن و سایر بلاد مظلوم،حمله های انتحاری انجام میدهند و حاکمیت و تمامیت ارضی کشور ها را نقض میکنند،حمایت میکنند، و این ها برکسی پوشیده نیست.

مصداق (عدو شود سبب خیر ) را در سخنرانی آقای ترامپ یافتیم و از این نظر ممنونیم که چهره واقعی خود به کسانی را که ذره ای امید به رفتاری متفاوت از امریکا داشتند نشان دادند.
یقینا صحبت های آقای ترامپ تجربه ی تاریخی دیگری برای نسل امروز ماست که با قاطعیت بیشتری بپذیرند که نمی شود و نباید به امریکا اعتماد کرد.

ما در مقابل هیچ قدرتی سر تسلیم فرود نمی آوریم و بیشتر از گذشته در کنار سپاه پاسداران می مانیم و همبستگی خود را در برابر زورگویی های آمریکا حفظ خواهیم کرد.


اگر تحریممان کنند ما ملت رمضان، و اگر تحدیدمان کنند ما ملت عاشوراییم .

ارسال نظرات