فرمانده بسیج ناحیه مقاومت چالوس در مراسم معرفی جانشین و بازرسی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان طی سخنانی اظهار کرد: فعالیت در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سراسر ایمان، اخلاص، مجاهدت، برادری و اخوت بوده، با ارزش و باعث افتخار است.
کد خبر: ۸۹۳۵۱۰۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مراسم تکریم و معارفه جانشین ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان  برگزار که طی آن پالیزوان به جای محمدی به عنوان جانشین ناحیه مقاومت چالوس معرفی شد، همچنین در این مراسم  مسؤول بازرسی ناحیه مقاومت بسیج چالوس منصوب شده است.

در این مراسم فرماندار، معاون فرمانداری و امام جمعه شهرستان چالوس، همچنین امام جمعه مرزن‌آباد و سایر مسؤولان شهرستان چالوس حضور داشتند.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت چالوس در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: فعالیت در مجموعه سپاه باعث افتخار است.

جابر عسگری افزود: امیدوارم بتوانیم با خدمت صادقانه در این سنگر، سربلند بیرون آییم.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت چالوس با یادآوری اینکه باید برای ارتقا پایبند به قانون باشیم، بیان کرد: تغییر و تحولات در هر نهادی وجود دارد و جانشین سابق این فرماندهی فردی اخلاق‌مدار و قانون‌مند بود.

امام جمعه چالوس هم در این مراسم بیان کرد: جانشین سابق ناحیه مقاومت بسیج با معرفت، آگاه و دلسوز به نظام بوده و در مدت خدمت خود با تمام دستگاه‌های اداری و امنیتی تعامل کامل داشت.

حجت‌الاسلام راشدی فرمانده سپاه ناحیه چالوس را جوان، پرانرژی و شجاع دانست و یادآور شد: در حدیثی از امام سجاد(ع) حق‌گویی، عدل و وفای به عهد سه صفت خوب یک مسلمان یاد کرد.

وی در مورد سخنان اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا نسبت به سپاه پاسداران، گفت: این سخنان بی‌اساس محکوم است زیرا سپاه پاسداران یار و یاور مظلومان جهان بوده است.

راشدی افزود: صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا باعث اتحاد و انسجام وحدت بیشتر بین مردم کشور شده است.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی، متذکر شد: اگر اتحاد بین مردم ایران برقرار باشد هیچ قدرتی نمی‌تواند بین آنها تفرقه ایجاد کند پس مردم باید در راه تقویت وحدت و اتحاد بکوشند.

فرماندار چالوس در این مراسم با اعلام اینکه لشکر بزرگ بسیج بازنشستگی ندارد و تا عمر باقی است، بیان کرد: همه بسیجی هستیم و این مهم را از بزرگترین افتخارات برای خود و دیگر همسنگران می‌دانم.

محمد ناصر زندی گفت: مدیران این شهرستان بر اساس قانون و اخلاق گام برداشته و جانشین سابق فرماندهی سپاه از مدیران توانمند، کارآمد، ساعی و بااخلاق بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها