خبرهای داغ:
اربعين حسيني با سقوط صدام در عراق به يكي از بي نظيرترين همايش های قدرت شيعه در منطقه تبديل شده و مي تواند در آينده زمينه ساز بسياري از حوادث خوب به نفع جامعه اسلامي باشد.
کد خبر: ۸۹۳۵۰۸۴
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، وقتي در پياده روي اربعين همراه و همگام با انسان هاي عاشق به سوي كعبه عشق مي روي انسان سر از پا نمي شناسد ،گويي تمام مشكلات بشريت را به كناري نهادند و در راه مهدويت قدم بر مي دارند. همه مهربان و غمخوار هم مي شوند دولتها خدمات رايگان ارايه مي دهند اما چشم بصيرت زوار چيزي ديگر را مي بيند.
حكومت حضرت مهدي (عج) را تماشا مي كنند گويي كه حضرت وليعصر (عج) آمده اند و مردم سر از پا نمي شناسند و به ميعادگاه وي مي روند تا فرمان حكومت جهاني را صادر كند و آغازگر دوستي همه بشريت در دنيا شود، گردنكشان را با ذوالفقار حق مطيع سازد و انسان هاي مظلوم و بي پناه را در پناه حكومت اسلامي به پيش ببرد.
همه با هم مهربان هستند، براي رفتن به اين سفر اصلا نيازي به پول نيست، خوراك و لباس و مسير سفر را به صورت رايگان برايت مهيا كرده اند.
وقتي مريض مي شوي دكتر رايگان مي شود كسي جيب انسان را معاينه نمي كند، براي رفتن به سفر پاهاي خسته مسافران زوار را كساني ماساژ مي دهند كه هرگز شما را نديده اند اما گويي سال هاست كه برايت آشنا هستند
زنان و مردان با چشم و دل پاك عقد اخوت و برادري خويش را به نمايش مي گذارند.هيچ كس به فكر گناه نيست همه دنبال رضايت سربازان حضرت وليعصر هستند، امروز امام عصر برعظمت سپاه اسلام فخر مي فروشد و درسرزمين قافله نور مسرور است كه توانستند با عنايت خويش و سربازانش طومار داعش سفياني را در هم بپيچند.
اما از منظر ديگر كه نگاه مي كنيم متوجه مي شويم كه قصه عاشورا همان داستان محشر است. اسرافيل در صور خود دميده و مردم فوج فوج به سمت صحراي محشر پيش مي روند تا در محضر الهي براي روز حساب آماده شوند،همه با سر روي خاكي و پاي برهنه به پيش مي روند گويا مردگاني هستند كه زنده شده اند و مستاق ثم الينا ترجعون مي باشد.
اما همه گريان و نالان و نفس هاي خسته و با صلابت كه چاره اي جز تسليم رضاي خداوند نيست انسان هاي با دست و پا و بي دست و پا با شوق فراوان پيش مي روند.
تمام خلايق آمده اند و براي روز محشر خود از امام شهيد شفاعت مي خواهند. جمعيتي عظيم در اين مسير حركت مي كند گويا تمام دنيا آمده اند تا اعلام حكومت جهاني حضرت مهدي را از نزديك ببينند و بشنوند.
26 ميليون انسان كه در سالهاي آينده به 300 ميليون هم خواهد رسيد و چه زيبا زنده كرد اسلام را كه خون خدا با مرگ براي اسلام زندگي جاودانه را در ميان همه بشريت نهادينه كرد.كاش عباس و علي اكبر داغ تنهايي را حس نمي كردند ! مردان همه تاريخ بر رشادت هاي مردان سرزمين سلمان فارس گواهي خواهند داد كه هرگاه پيامبر و حريمش در حصار قرار گرفتند مرداني از اين طايفه آمدند و با راه اندازي خندق براي دفاع گردنكشان پيرو عبدود را در هم شكستند و طايفه بني قريظه را به دليل بد عهدي و خيانت به سختي مجازات كردند.
آيا روزي امام عصر (عج) در اين پهنه دشت نينوا در برابر همه دنيا در روز اربعين سخنراني خواهدكرد؟چه بسيار دلها در فراغش به خاك سپرده شد و چه بسيار مرداني كه آرزوهايشان در دل خاك سرد جاي گرفت! اما آمدن در دانه رسول الله (ص)برايشان به قيامت موكول شد.
جمعه دلگير است و اربعين غمگين كه گويا ميليون ها شده اند طايفه ام البنين براي شهداي دشت نينوا! هيچ شهيدي بر خاك نمانده و همه جا بوي حسين مي دهد و داغ زينب كبري! همان يادآور زهراي مرضيه! كه هرگز از برادرش جدا نشد!همه جا رنگ و بوي عباس مي دهد دستاني كه داد تا همانند جعفر طيار با دو بال الهي در بهشت پرواز كند!
سرزمين ايران را هم لاله هاي سرخ حسيني عطر اگين كردند و اگر در صحراي كربلا اين جوانان بودند هيچ اسبي بر بدن امام مظلوم رانده نمي شد و هيچ كودكي براي جرعه اي آب تير سه شاخه برگلويش نمي نشست و هرگز گريه تنهايي اهل بيت پيامبر را كسي نمي ديد.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها