آزادکناری: ستاد اربعین فریدونکنار در نظر دارد به نیت امام رضا(ع) که هشتمین آفتاب آسمان امامت و ولایت است، موکب خدام الحسین(ع) خطه مبارک را در هشت روز برپا کرده و به زائران حسینی اربعین خدمت رسانی کند.
کد خبر: ۸۹۳۵۰۷۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر اجرایی ستاد اربعین فریدونکنار از اعزام نخستین گروه خادمان موکب خدام الحسین(ع) خطه مبارک از مازندران به کربلای معلی برای پذیرایی از زائران حسینی اربعین خبر داد.

محمدرضا آزادی کناری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار کرد: فعالیت های نخستین موکب خدام الحسین خطه مبارک از شهرستان فریدونکنار با حمایت مسؤولان و خیران از سه ماه گذشته آغاز شد.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام جلالی امام جمعه فریدونکنار در روز قدس امسال در جمع مردم آغاز به کار رسمی این ستاد در شهرستان را اعلام کرد، افزود: شناسایی و سازماندهی نیروهای انسانی و جمع آوری کمک های مردمی مادی و غیر مادی در ستاد موکب خدام الحسین خطه مبارک به نشانی فریدونکنار، خیابان شهدا، جنب بانک صادرات سابق انجام شده است.

مدیر اجرایی ستاد اربعین فریدونکنار با تاکید بر اینکه جمع‌آوری کمک های غیرنقدی با محوریت برنج و پتو انجام شده است، تصریح کرد: امروز نخستین گروه از خادمان موکب خدام الحسین خطه مبارک برای ساماندهی و انجام عملیات های اجرایی برپایی حسینیه و مکان موکب از گلزار شهدای تکیه معصوم زاده فریدونکنار به سمت کربلای معلی اعزام شدند.

این مسؤول با اشاره به اینکه امروز 23 نفر به عراق اعزام شدند، بیان کرد: در مجموع 60 نفر از اقشار مختلف فریدونکناری ها در قالب دو گروه به این موکب اعزام می شوند تا به زائران اربعین خدمات ارائه کنند.

آزادی‌کناری با بیان اینکه 15 تن برنج و 200 تخته پتو جمع آوری شده است، ادامه داد: بیش از 400 میلیون ریال وجه نقد نیز به ستاد اربعین فریدونکنار به نیت کمک به موکب خدام الحسین خطه مبارک اهدا شده است.

وی با تاکید بر اینکه این موکب در عمود 1435 در حسینیه جنب مدرسه الخندق شهر کربلا برپا می شود، خاطرنشان کرد: ستاد اربعین فریدونکنار در نظر دارد به نیت امام رضا(ع) که هشتمین آفتاب آسمان امامت و ولایت است، موکب خدام الحسین خطه مبارک را در هشت روز برپا کرده و به زائران حسینی اربعین خدمت رسانی کند.

مدیر اجرایی ستاد اربعین فریدونکنار گفت: خدمات رفاهی، فرهنگی، اسکان و تغذیه از وظایف موکب خدام الحسین در ایام اربعین در شهر کربلا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها