درس و کربلا خاصه جامعه ای با شعار و نماد محرم و سیدالشهداست

انقلاب اسلامی ایران با استفاده از الگوها و شخیصت‌های دینی و ملی شکل گرفت اما در حال حاضر متأسفانه در برخی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با مشکلاتی مواجه هستیم و با اصل موضوع انسان و جایگاه آن در جامعه مغایرت دارد.
کد خبر: ۸۹۳۵۰۶۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در بهشهر با اعلام اینکه جامعه‌ای که شعار و نمادش محرم و سیدالشهداست، باید از محرم و کربلا درس بیاموزد، گفت: انقلاب اسلامی ایران با استفاده از الگوها و شخیصت‌های دینی و ملی انقلاب گرفت اما در حال حاضر متأسفانه در برخی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی با مشکلاتی مواجه هستیم و این با اصل موضوع انسان و جایگاه آن در جامعه مغایرت دارد.

امیر عادلانی با اشاره به اینکه باید بر احیای فضلیت‌های انسانی توجه بیشتری داشت، تأکید کرد: همه ما باید به این مهم توجه داشته باشیم که شعار انقلابی‌گری تا چه میزان با عمل و رفتارهای ما نسبت و نزدیکی دارد.

وی در پایان به هفته نیروی انتظامی و زحمتکشان این عرصه اشاره کرد و یادآور شد: نیروی انتظامی شهرستان بهشهر در ایام انتخابات همکاری و تعامل بسیار خوبی با ستاد برگزاری انتخابات داشته‌اند که این مهم قابل تقدیر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها