خبرهای داغ:
جانشین سپاه انصارالرضا(ع):

توقف سپاه در منطقه هدف آمریکاست

جانشین سپاه انصارالرضا(ع) گفت: هدف آمریکا جلوگیری از فعالیت های سپاه در منطقه است اما نمی داند که فرزندان سپاهی و نظامی این مرز و بوم با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری برای حفظ اسلام و حرمین شریفین از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۳۵۰۵۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ صفرعلی اسماعیلی در جمع مردم شهرستان بشرویه در  مسجد حجت این شهرستان گفت: کینه ی آمریکا از گذشته دور و از ابتدای تاسیس انقلاب اسلامی بوده وما نیز به این کج دهنی ها عادت کرده ایم چرا که اینها چشم دیدن پیشرفت وشکوفایی انقلاب اسلامی ایران را ندارند.

جانشین سپاه استان خراسان جنوبی اظهار داشت: آمریکا همواره در مقابل ایران در تمامی صحنه ها چه نظامی وغیر نظامی شکست خورده است  و آمریکا باید بفهمد ما ملتی هستیم که در زمان هشت سال دفاع مقدس با دست خالی در مقابل رژیم بعثی عراق که 68کشور نیز حامی او بودند ایستادگی کردیم وسخنرانی های مسخره ذره ای ترس و واهمه در دل ما ایجاد نمیکند.

وی افزود: تمام هدف آمریکا از این اقدامات جلوگیری از فعالیت های سپاه در منطقه است اما نمی داند که فرزندان سپاهی ونظامی این مرز وبوم با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری برای حفظ اسلام وحرمین شریفین از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

اسماعیلی تاکید کرد: حرف های زشت ومسخره رئیس جمهور آمریکا ، صحبت تازه و با اهمیتی نیست چرا که سپاه استوار ایستاده و در این بین تنها دشمنان بایستی بدانند که جسارت های آنان بی جواب نخواهد ماند.

جانشین سپاه انصار الرضا(ع)گفت: این سرزمین علاوه بر قدرت های نظامی و  پهبادها وموشک انداز های قوی فرزندانی همچون حججی دارد که با یک فرمان رهبری چشم دشمن را کور می کنند.

وی همچنین خطاب به مسئولانی که برجام را مثبت ارزیابی می کردند گفت: خوشبختانه اقدامات اخیر آمریکا چهره زشت او را بار دیگر به همه مردم ومسئولان نشان داد و همه به این نتیجه رسیدند که جای هیچ اعتماد وصحبتی با این دولت کثیف آمریکا باقی نمی ماند.

سرهنگ اسماعیلی اظهار داشت: امروز دولت و ملت همه باید در کنار یک دیگر کمک کنند تا چند سال عقب ماندگی را که به دلیل عهد بستن با دشمن داشته ایم جبران کنیم .

وی در پایان تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان را حفظ بصیرت وهوشیاری وعمل به فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی) دانست وخاطر نشان کرد : خوشبختانه مردم شهید پرور و ولایتمدار شهرستان بشرویه در این زمینه خوب درخشیده اند وباید مواظب باشیم که این امر همچنان باقی بماند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها