خبرهای داغ:
صبح امروز دانش آموزان خواهران دوره متوسطه شهرستان قزوین به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۳۴۹۹۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

مهدی صادق پور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار کزذ: به حول قوه الهی صبح امروز اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی خواهران شهرستان قزوین از شهرهای اقبالیه، محمودآباد، کوهین، طارم، الموت و چوبیندر با همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
وی تصریح کرد: این اردو در قالب یک کاروان به استعداد سه دستگاه اتوبوس و به تعداد ۱۵۰ نفر از دانش آموزان و عوامل اجرایی به این مناطق راهی شدند.
صادق پور خاطر نشان کرد: زائرین به مدت دو روز از موزه دفاع مقدس همدان، تنگه مرصاد، قصرشیرین، پاوه، کوه های بازی دراز، چند یادمان و پادگان نظامی بازدید خواهند کرد و در رزمایش شبانه نیز شرکت خواهند نمود.
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: تهیه و توزیع بسته فرهنگی، اجرای مسابقات فرهنگی، ادعیه، اقامه نماز از برنامه های فرهنگی اردوهاست و به همراه این کاروانها روحانی و روایان هشت سال دفاع مقدس که در این عملیات ها حضور داشتند، در هر اتوبوس حضور دارند.
وی در پایان به اهداف کاروان های راهیان نور اشاره کرد و گفت: راهیان نور یک حرکت عظیم فرهنگی است و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و آشنایی با رشادت های رزمندگان اسلام از مهمترین اهداف کاروان های زیارتی راهیان نور است.
4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها