به همت بسيج سازندگي ناحيه امام محمد باقر(ع)؛
نجفی گفت: سقف مسجد این روستا به صورت نیمه کاره بود که پس از آهن کشی سقف کاذب بر روی آن نصب شده است و لوله کشی آب شرب برای آشپزخانه مسجد نیز انجام شده است.
کد خبر: ۸۹۳۴۹۹۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مدیریت فنی و اجرایی بسیج سازندگی استان البرز مهندس نادرصفی پور از پروژه مرمت مسجد روستای "همه جا"بازدید به عمل آورد.

در این بازدید، مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام محمد باقر(ع) جناب آقای نجفی، توضیحاتی درباره مراحل ساخت، مدت زمان و هزینه مرمت مسجد ارائه کرد.

 نجفی اظهار داشت: سقف مسجد این روستا به صورت نیمه کاره بود که پس از آهن کشی سقف کاذب بر روی آن نصب شده است و لوله کشی آب شرب برای آشپزخانه مسجد نیز انجام شده است.

وی در ادامه افزود:  برق کاری، سفید کاری نما، آب بندی کوچه های اطراف، لوله گذاری یک نهر آب در کنار مسجد  نیز از دیگر اقدامت بسیج سازندگی در جهت ترمیم و استفاده اهالی روستا از این مسجد بوده است.

نجفی بیان داشت:قسمتی از ایزوگام پشت بام که باعث نم زدگی دیوار مسجد شده است ترمیم و بازسازی شده است و  سرویس بهداشتی مسجد نیز به طور کامل بازسازی شده است .

مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام محمد باقر(ع) در رابطه با هزینه های  صورت گرفته تصریح کرد:بسیج سازندگی سپاه مبلغی در حدود 24 میلیون تومان در پروژه مرمت مسجد روستای "همه جا" هزینه کرده است.

خبرنگار بسیجی : نادر ملک

ارسال نظرات