خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۴۹۸۰
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمد کشاورز مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین از برگزاری سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره از سوی سازمان بسیج رسانه استان قزوین در راستای مسیر گفتمان‌سازی آرمان‌های انقلاب و منویات رهبری برگزار می‌شود.
وی افزود: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر دارای محورهای متعددی است که از جمله آن می‌توان به تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، آزاداندیشی، عمل انقلابی، دفاع مقدس و مسائل صنفی خبرنگاران اشاره کرد.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین اضافه کرد: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در بخش‌های خبر، گزارش خبری یادداشت، کاریکاتور، عکس، کلیپ و مستند است که علاقمندان می‌توانند در این بخش‌ها آثار خود را ارسال کنند.
کشاورز با بیان اینکه امروز اصحاب رسانه تأثیر بسیاری بر افکار عمومی، کنترل و هدایت جوامع را برعهده دارند، مطرح کرد: عصر حاضر هنگامه حساس است که اصحاب رسانه با نقش بی‌بدیل خود می‌توانند در این جامعه تأثیرگذار باشند.
این مسئول اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های سازمان بسیج رسانه گفتمان‌سازی آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری است که باید در این زمینه بیش از پیش گام برداشت.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین یادآور شد: امروز با هجمه دشمن و تهاجم فرهنگی می‌طلبد اصحاب رسانه با وظیفه و رسالتی که بر عهده دارند، نگذارند دشمن به یک وجب از خاک کشور تجاوز کند.
کشاورز تصریح کرد: مطبوعات و رسانه‌ها در اوایل انقلاب، دوره دفاع مقدس و سال‌های پس از آن نقش تاریخی خود را ایفا کرده‌اند و می‌طلبد امروز مطالبه عمومی مردم توسط آن‌ها به گوش مسؤلان برسد تا بسیاری از مشکلات جامعه برطرف شود.
وی گفت: اصحاب رسانه می‌توانند با رعایت ضوابط و مقررات در جشنواره رسانه‌ای ابوذر شرکت کنند و آثاری که در فاصله زمانی فروردین تا 25 آبان ماه سال جاری در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری منتشر شده باشد، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قزوین مطرح کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را به صورت ارسال پستی یا تحویل حضوری یا ارسال به آدرس تلگرام @abouzar3، ارسال کنند.
گفتنی است، علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس دبیرخانه، قزوین، شهرک کوثر، خیابان اندیشه، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پلاک 9، سازمان بسیج رسانه استان قزوین مراجعه کرده و یا با شماره تلفن دبیرخانه «02833785100» تماس حاصل کنند.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها