حبیب‌الله ساداتی اظهار کرد: ثبت‌نام متقاضیان برای اربعین حسینی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد ولی توصیه ما به زائران این است ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.
کد خبر: ۸۹۳۴۹۴۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حبیب‌الله ساداتی اظهار کرد:  ثبت‌نام متقاضیان برای اربعین حسینی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد ولی توصیه ما به زائران این است ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی با بیان اینکه تاکنون 11 هزار و 500 نفر از مردم مازندران برای زیارت اربعین ثبت‌نام کردند، اضافه کرد: 8 هزار و 200 ویزا برای مردم استان‌های مازندران و گلستان صادر شده است.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه همچنان شاهد ادامه فعالیت دفاتر زیارتی غیرمجاز در سطح استان هستیم، افزود: توصیه ما به متقاضیان این است که از مراجعه به این دفاتر پرهیز کنند که یکی از نشانه‌های آنان دریافت وجه نقدی از زائران است.

این مسؤول در مورد روند ثبت‌نام اربعین، تصریح کرد: مرحله نخست برای ثبت‌نام زائران، به‌صورت اینترنتی با مراجعه به سامانه سماح  بوده که پس از این مرحله زائران با مراجعه به 230 کارگزاری حج و زیارت سطح استان نسبت به تکمیل ثبت‌نام اقدام می‌‌کنند.

ساداتی با تأکید بر اینکه نیازی به مراجعه حضوری زائران برای صدور ویزا به کنسول‌گری موقت عراق در مرکز مازندران نیست، خاطرنشان کرد:کارگزاری‌های حج و زیارت در سطح استان  در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به این امر اقدام می‌کنند.

وی در پایان گفت: موضوع دیگر اینکه زائران اربعین حتماً زیرپوشش بیمه قرار گیرند تا بتوانند به این سفر معنوی اعزام شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها