مسول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان،
مسول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه دهگلان گفت:سخنان ترامپ نه تنها خطا است بلکه این پیام را به جهانیان می‌رساند که سخنان آمریکا مورد اعتماد نیست.
کد خبر: ۸۹۳۴۹۳۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
مسول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، افزود: سخنان ترامپ نه تنها خطا است بلکه این پیام را به جهان  رساند که آمریکا مورد اعتماد نیست.

وی گفت:جهان شاهد یک بی اخلاقی بزرگ از سوی فردی بود که خود را به عنوان بزرگترین قدرت اقتصادی و نظامی جهان می‌داند و داعیه رهبری دنیا را دارد؛ از سوی دیگر، ملت آمریکا باید از داشتن چنین رئیس‌جمهوری عصبانی و ناراحت شوند که این فرد بی اخلاق، خارج از عرف دیپلماتیک به خود اجازه می‌دهد که در مقابل تمام مردم جهان، حرف‌های سخیفی را بیان کند.

 
وی با اشاره به بخشی از یاوه گویی‌های ترامپ مبنی بر تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطر نشان کرد: این مسئله تازگی ندارد، سپاه پاسداران قدرت اصلی نظامی ایران در برابر دشمنان است. آمریکا تلاش به تضعیف این نهاد مقدس دارد تا علاوه بر ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان ایران، دوستان ان را هم متزلزل کند؛ اما کارنامه سپاه درخشان است و ازجمله آن‌ها میتوان به امداد‌های سپاه در کشور‌ها و ملت‌های محروم و مظلوم اشاره کرد.


مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه دهگلان در پایان از مردم استان کردستان به عنوان مرزبانان و حامیان این مرزو بوم یاد کرد وافزود:اگر امریکا بخواهد در مقابل ایران ایستادگی کند به غضب مردم ایران گرفتار خواهد شد.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات