رئیس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

دریافت۱۵۳ واحدهای صنعتی از تسهیلات طرح رونق

تعداد واحدهای صنعتی دریافت کننده تسهیلات طرح رونق به ۱۵۳ مورد می رسد که ارزش تسهیلات پرداخت شده به آنان یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال است.
کد خبر: ۸۹۳۴۹۲۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در طرح رونق به واحدهای تولیدی این استان پرداخت شده که نزدیک ۷۲ درصد آن به واحدهای صنعتی رسیده است.

حبیب الله عباسی افزود: تعداد کل پرونده پذیرفته شده در سامانه بهین یاب به ۸۴۰ مورد به ارزش ۶ هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال می رسد.

وی اظهار داشت: از این تعداد تاکنون به ۳۱۶ متقاضی، تسهیلاتی به ارزش ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

عباسی تصریح کرد: تعداد واحدهای صنعتی دریافت کننده تسهیلات به ۱۵۳ مورد می رسد که ارزش تسهیلات پرداخت شده به آنان یک هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال است.

رئیس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هم اکنون ۱۹۱پرونده با تسهیلات درخواستی به میزان یک هزار و ۶۹۰ میلیارد ریال در بانک ها بررسی می شود.

وی خاطرنشان ساخت: در سیستم بانکی ۱۲۳ پرونده در دست بررسی برای دریافت تسهیلاتی به میزان یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال است.

عباسی گفت: ۶۸ فقره پرونده دیگر در حال عقد قرارداد با سیستم بانکی هستند که ارزش تسهیلات درخواستی آنها به ۴۳۰ میلیارد ریال می رسد.

رئیس اداره طرح ها و برنامه ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تمام پرونده های متقاضیان حداکثر تا پایان سال تعیین تکلیف می شوند.

گفتنی است، از مجموع ۱۶۰ هزار میلیارد ریال اعتباری که دولت برای رونق بخشی به تولید در نظر گرفته چهار هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال به زنجان اختصاص یافته است.

فرآیند رونق بخشی به واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل از ابتدای مرداد امسال آغاز شد و تا پایان مهر ادامه داشت.

۵۲ درصد از کل اعتبار چهار هزار و ۴۳۰ میلیارد ریالی اختصاص یافته در طرح رونق تولید به استان زنجان جذب شده است.

مهر و شهریور امسال تعداد کارگاه‌های تولیدی فعال استان از ۱۲ هزار و ۹۶۹ کارگاه به بیش از ۱۳ هزار و ۶۶مورد افزایش یافته است.

ارسال نظرات