حجت الاسلام همتی در پاسخ به ترامپ گفت: شما حقیرتر و کوچکتر از آنید که فرهنگ کهن و پیشینه ایران را درک کنید. تاریخ امریکا شما تقریبا شبیه خراسان شمالی و جنوبی است. شما روسیاه تر از انید که راه را ازچاه نشان دهید.
کد خبر: ۸۹۳۴۸۹۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از ایلام، حجت الاسلام همتی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ازاد اسلامی واحد ایلام، در تجمع اعتراضی امروز دانشگاهیان ایلام در محکومیت سخنان رئیس جمهور آمریکا که به همت بسیج دانشجویی حوزه شهید آوینی برگزار شد، با بیان اینکه آنچه امروز در آمریکا می گذرد نشان از آشفتگی جامعه آمریکاست. گفت: مسند نشینان مست امریکا اقتضای تبع خود را بار دیگر به نمایش نهادند و آنچه که اینگونه اظهار میدارند نشان از استیصال و اوضاع نابسامان امریکاست.
حجت الاسلام همتی افزود: با بیان اینکه رفتار ترامپ امریکا را به سمت اشفتگی اجتماعی و انزوای جهانی میکشاند. واکنش ها و عکس العمل های رئیس جمهور آمریکا تداعی کننده قانون جنگل است.
وی افزود: انتخاب رئیس جمهور یاوه گو، متزلزل و عنان گسیخته آمریکا، کشورشان را به آشفتگی می کشاند.
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد ایلام  یادآور شد: ضعف سیاسی و شخصیت متزلزل ترامپ زمانی بیشتر تبلور پیدا کرد که خلیج همیشه فارس را خلیج عربی خواند.
حجت الاسلام همتی در پاسخ به ترامپ گفت: شما حقیرتر و کوچکتر از آنید که  فرهنگ کهن و پیشینه ایران را درک کنید. تاریخ امریکا شما تقریبا شبیه خراسان شمالی و جنوبی است. شما روسیاه تر از انید که راه را ازچاه نشان دهید.
وی با بیان اینکه پرورش تروریست های منطقه روسیاهی شما را نشان می هد، افزود: رو سیاهی شما در کودتای 28مرداد،جنگ تحمیلی و هدف قراردادن هواپیمای مسافر بری ایران و تقویت گروهک های تروریستی سال ها ست که نمایان شده است.
مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد ایلام  گفت: با یکدلی، وحدت و همزبانی علی رغم اختلاف سلیقه های سیاسی برای وفاداری به نظام و نیروهای نظامی بخصوص سپاهیان  همیشه در صحنه که از جان و مال خود گذشتند تا اقتدار نظام اسلامی را به ارمغان آورند، ایستاده ایم

ارسال نظرات