جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان گفت:ترامپ تلاش می‌کند که با یک ادبیات هنجارشکنانه سیاست‌های خصمانه آمریکا را تحقق بخشد.
کد خبر: ۸۹۳۴۸۸۷
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، "جمال شاکرمی"، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، در تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی که در محکومیت سخنان ترامپ برگزار شد، گفت: از اولین روزهای پیروزی انقلاب تا کنون امریکا دشمنی خود را به لحاظ گفتمان متفاوت و بلند انقلاب در دستور کار قرار داده است چرا که این انقلاب ادبیات جدیدی را از ایستادگی و مقاومت به دنیا نشان داد.

وی با بیان اینکه امروز به برکت این گفتمان، دکترین امریکا را به تاکتیک مبدل ساختیم، افزود: در سالهای بحران کودتاهای زیادی را از طرف آمریکا منهدم ساختیم که مهمترین ان حادثه طبس بود که در آن 120کماندو اموزش دیده و2هزار نیرو وعوامل داخلی را ساماندهی کردند و زمینه را در راستای براندازی انقلاب فراهم دیدند اما با ناکام ماندن جریان طبس ویاری امدادهای غیبی مجبور شدند جنگ را بر ما تحمیل کنند.

شاکرمی به حمایت آمریکا از منافقین اشاره و اضافه کرد: ما در عملیات های مختلف استراتژی امریکا را به شکست کشاندیم و توانستیم سیلی محکمی به امریکا و متحدانش بزنیم.

 وی با اشاره به دیگر اقدامات خرابکارانه آمریکا در ایران اظهار داشت : نمونه بارز اقدامات امریکا در رستایضربه زن به انقلاب ونظام،  فتنه 88بود که همه فضا ها را برای براندازی نظام هماهنگ کردند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان خاطرنشان کرد:ترامپ تلاش می‌کند که با یک ادبیات هنجارشکنانه و به دور از عرف دیپلماتیک سیاست‌های خصمانه آمریکا را تحقق بخشد و هر آنچه او به زبان می راند ماهیت اصلی آمریکا است.

شاکرمی با اشاره به اینکه امروز جریانات داخلی در ایران باید از موضوع بی اعتمادی به آمریکا درس بگیرند، تأکید کرد: آمریکا نشان داده قبل و بعد از انقلاب علیه ملت ایران گام برداشته است و هیچ کجا قابل اعتماد نبوده است.

 

ارسال نظرات