مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه سخنان هیجانی و فاقد انسجام ترامپ خبر از یک ناکامی بزرگ دیگر آمریکا در کنار سایر ناکامی‌های این کشور درباره ایران می دهد، گفت: ترامپ به دنبال امتیازی فراتر از امتیاز موجود برجام است.
کد خبر: ۸۹۳۴۸۷۶
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲

سخنان ترامپ خبر از یک ناکامی بزرگ دیگر آمریکا دارد/ ترامپ به دنبال امتیازی فراتر از امتیاز برجامحجت‌الاسلام ابراهیم گنجعلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در واکنش به سخنان ضد ایرانی ترامپ رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: شخصیت ترامپ یک شخصیتی نا ثابت و آشفته و حرفایش از روی بی منطقی و اتهامات واهی ایشان همچون همیشه پوچ و بی ارزش است.

وی با بیان اینکه ترامپ در دوران تبلیغات انتخاباتی شعارهایی مبنی بر پاره کردن برجام داده بود، گفت: این نشان از این موضوع دارد که در برجام امتیازاتی برای آمریکا دیده شده و به دنبال امتیازاتی فراتر از آن هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اشاره به اظهارات ترامپ مبنی بر محدود کردن برجام آن را به معنای کسب امتیاز بیشتر برای آمریکا دانست و افزود: اگر چه  برجام محدویت‌هایی برای ما آورده و با وجود منفعت بسیار ناچیز خسارت و زیان بسیاری برای ما ایجاد کرده اما به نظر می‌رسد ترامپ به دنبال امتیازی فراتر از امتیاز موجود برجام است که سخن از محدود کردن برجام به میان می‌آورد.

وی با بیان اینکه سخنان نسنجیده ترامپ موجباتی در کشور ایجاد کرده است، گفت: با سخنان بی اساس ترامپ یک نوع اتحاد و انسجام در بین ملت با حزب‌ها و طیف‌های مختلف ایجاد شده و مردم نسبت به سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» راسخ‌تر شده‌اند.

گنجعلی با اشاره به اینکه سیاست آمریکا، سیاستی است که می‌خواهد خود را ابرقدرت جهان بداند، افزود: آمریکا می‌خواهد کدخدای عالم باشد و با قلدری حرفایش را بر دیگر کشورها تحمیل کند.

وی آمریکایی‌ها را دست‌نشانده صهیونیست دانست و بیان کرد:  صهیونیست هر چند مدت مهره‌هایی را در آمریکا تعیین  و از آنها برای رسیدن به اهداف خود به نحو احسن استفاده می‌کند ضمن اینکه با پول‌هایی که عربستان هزینه می‌کند نیز می‌تواند تا حدودی این گرفتاری‌هایی که در آمریکا دارند تطمیع کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان ابراز داشت: سخنان هیجانی و فاقد انسجام  ترامپ خبر از یک ناکامی بزرگ دیگر آمریکا در کنار سایر ناکامی های این کشور درباره ایران می دهد.

* سپاه برای آمریکا خطرناک و خطرساز است

وی در پاسخ به  اتهامات وارده به سپاه  پاسداران عنوان کرد:  این اظهارات نشانگر این است که سپاه برای آمریکا خطرناک و خطرساز است چراکه هر فعالیت نظامی و تروریستی که آمریکا در منطقه تدارک دیده و اجرا می‌کند، حرکت‌های سپاه پاسداران خنثی‌کننده آن است و آنها سپاه را به عنوان یک مانع بزرگ برای رسیدن به اهداف خود می‌دانند.

گنجعلی با بیان اینکه سپاه بازوی توانمند نظام و ملت ایران برای اداره کشور است، گفت: سپاه از ابتدای انقلاب تاکنون امتحان خود را پس داده و آزادمردان عالم به معنای واقعی جایگاه سپاه را فهمیده‌اند.

وی با بیان اینکه سخنان ترامپ در مورد سپاه و محدود کردن آن بدون استناد و از روی غرض‌ورزی و توهم است، اضافه کرد: سپاه به معنای واقعی قوی‌ترین و قدرتمندترین نیروی نهادی بود که در مقابل تروریسم قرار گرفته و در این راه هزینه‌های مالی و جانی بسیاری متحمل شده و شهدایی را تقدیم نظام کرده و همچنان در رسیدن به اهداف و رسالت خود محکم و استوار در حرکت است.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که سپاه در کنار ملت ایران به عنوان نیروی پا به کار قوی ولایت  نظام اسلامی است این هجمه‌ها و خطراتی که در پیرامون ما درست می‌شود موثر واقع نخواهد شد، یادآور شد: از این جهت است که تمام هجمه‌ها به سمت سپاه است تا آن را به عنوان نیروی ترویست معرفی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات