نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: شهید حججی ایران و ملت بزرگ ایران را عزیز و سربلند کرد.
کد خبر: ۸۹۳۴۸۲۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی عصر امروز در دیدار با خانواده شهید شاخص و سر جدای مدافع حرم، محسن حججی گفت: دیدار با خانواده شهدا به ویژه شهید محسن حججی، نعمتی بزرگ برای ماست و باید از بانیان آن یعنی سپاه و بسیج دانشجویی استان سمنان برای فراهم آوردن این نعمت قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه همه شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم نزد خداوند و مردم عزیز و بزرگ‌اند عنوان کرد: می‌توان از شهید سر جدای مدافع حرم محسن حججی به عنوان «سید» شهدای مدافع حرم نام برد.

وی با اشاره به جملات امام خامنه‌ای درباره شهید حججی مبنی بر اینکه شهید حججی حجت خداوند برای ما بود بیان کرد: این جمله مقام معظم رهبری جایگاه رفیع شهادت شهید محسن حججی را بیشتر نمایان می‌سازد.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه شهید حججی ایران و ملت بزرگ ایران را عزیز و سربلند کرد گفت: در وصف شهدا نمی‌توان حق مطلب را ادا کرد.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به حدیثی قدسی مبنی بر اینکه خود خداوند جانشین شهدا در خانواده آنان می‌شود بیان کرد: این حدیث خود بیانگر حامله رفیع شهداست.

وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی (ره) شهدای انقلاب اسلامی نیز مانند شهدای عاشورا و دشت کربلا هستند تأکید کرد: امروز مردم، علما و همه مسئولان وظایف مهمی را در قبال خون مطهر شهدا دارند که باید آن را انجام دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه امروز همه مدیون شهدای والامقام و خانواده‌های معظم آنان بوده و باید دین خود را به آنان ادا کنند افزود: برای رضایت شهدا از خود، ما باید گناه نکنیم؛ چراکه این خواسته مهم شهدا از ماست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها