خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی ملایر خبر داد
فرمانده نیروی انتظامی ملایر از کسب رتبه نمونه ملایر در استان در بحث مبارزه با کالای قاچاق خبر داد و گفت: در 6 ماهه اول امسال در مقایسه با سال قبل افزایش 58 درصدی کشف مواد مخدر هروئین و افزایش 20 درصدی دستگیری قاچاقچیان را داشته‌ایم.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۷۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰

افزایش 58 درصدی کشف مواد مخدر در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ علی بخشی در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و تجلیل از تلاشگران و پیشگامان عرصه فرهنگ و معنویت ورزش و آموزش همگانی با اشاره به اینکه رسالت نیروی انتظامی تأمین نظم و امنیت و ایجاد پناهگاهی محکم برای آحاد جامعه است، بیان داشت: در این صورت است که مردم احساس آرامش و امنیت داشته و این سرمایه بزرگی برای پلیس است.

وی از کسب رتبه نمونه ملایر در استان در بحث مبارزه با کالای قاچاق خبر داد و گفت: در 6 ماهه اول امسال در مقایسه با سال قبل افزایش 58 درصدی کشف مواد مخدر هروئین و افزایش 20 درصدی  دستگیری قاچاقچیان را داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی ملایر ادامه داد: در این مدت 6 ماهه نسبت به سال گذشته 9 درصد کاهش جرایم رایانه ای، کاهش 22 درصدی سرقت، کاهش 32 درصدی وقوع کلاهبرداری و افزایش 500 درصدی کشف آن را داشته‌ایم.

وی از 74 درصد رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس خبر داد و گفت: اعتقاد، ایمان و تقوا پلیس باعث می‌شود افراد ضعیف جامعه به آنها اتکا و افراد ظالم از آنها هراس و احساس نا امنی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات