به همت پايگاه شهيد خامنه حوزه 220 ناحيه امام سجاد عليه السلام و در راستاي طرح آموزش،توانمند سازي و اشتغال زايي بانوان با محوريت مسجد،كارگاه آموزش شيريني پزي در پايگاه شهيد خامنه در حال برگزاريست.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۶۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، به همت پايگاه شهيد خامنه حوزه 220 ناحيه امام سجاد عليه السلام و در راستاي طرح آموزش،توانمند سازي و اشتغال زايي بانوان با محوريت مسجد،كارگاه آموزش شيريني پزي در پايگاه شهيد خامنه در حال برگزاريست.

سرکار خانم اسدی استاد شیرینی پزی و دارای مدرک بین المللی در گفتگوی کوتاهی به خبرنگار ما گفت:این طرح با کمک بسیج سازندگی در سطح مقدماتی و در 10 جلسه و به مدت دو ماه  در حال برگزاریست.

همچنین 28 هنرجو در این کلاس شرکت دارند و درصورتی که مشکلاتی همچون کمبود جا و امکانات برطرف شود تعداد هنرجویان حتما افزایش پیدا خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با ادامه پیدا کردن این کلاس ها،سطح پیشرفته آموزش شیرینی پزی و همچنین کلاس های آشپزی،نان،سبزی آرایی ،کافی شاپ و تزئینات کیک برگزار گردد.

گفتنیست در بازدید سرهنگ ترکاشوند مسئول بسیج سازندگی استان البرز قول مساعد در رابطه با پیگیری اهدای مدارک فنی حرفه ای در پایان دوره برای هنرجویان را دادند.

 

 

خبرنگار بسیجی : یگانه

ارسال نظرات