تاکید بر برخورد با توزیع کنندگان قلیان

با توزیع کنندگان قلیان درمکان‌های عمومی شهرستان کهگیلویه برخورد قاطع می شود.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۵۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
امام جمعه دهدشت در جلسه شورای فرهنگتاکید بر برخورد با توزیع کنندگان قلیان عمومی شهرستان کهگیلویه نیز دراین خصوص گفت: با توجه به ممنوع شدن عرضه قلیان درمراکز عمومی بسیاری ازاستان‌ها ضروری است همه دستگاه‌های نظارتی با توزیع کنندگان آن در مراکز عمومی برخورد کنند.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی افزود: باید معاونت اجتماعی در فرمانداری برای بررسی مصوبات مشخص و دستگاه‌های اجرایی مصوبات جلسات را پیگیری کند.
رئیس اتاق اصناف کهگیلویه نیز با بیان اینکه امور صنفی هیچ گونه مجوز عرضه قلیانی صادر نمی‌کند، گفت: امور صنفی فقط مجوز کافه سنتی صادر می‌کند که در آن عرضه قلیان ممنوع شده است.
عین‌الله اخوان کافه سنتی‌های دارای مجوز را ۳۰ مورد عنوان و با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد این کافه‌ها قلیان عرضه می‌کنند افزود: متاسفانه عده‌ای هم به صورت زیرزمینی مشتری‌های خاص خود را دارند.
فرماندار کهگیلویه در این نشست با اشاره به سخنان رئیس جمهوری آمریکا واکنش نشان داد و گفت: سپاه مردمی‌ترین نهاد نظامی است که برای حمایت ودفاع از کشور شکل گرفته است.
علی پوزش با بیان اینکه آمریکا خود، بر هم زننده امنیت و آرامش منطقه است افزود: تنها کشوری که همواره به دنبال آرامش منطقه بوده ایران اسلامی است.
وی ادامه داد: در مقابل حرف‌های غیرمنطقی ترامپ حتی کشور‌های اروپایی موضع گرفتند و تنها کشور‌های حقیری، چون عربستان، اسراییل، امارات وبحرین حرف‌های او را حمایت کردند.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به اینکه ما هیچ وقت به آمریکا اعتماد نداشتیم و نداریم افزود: مذاکره کردیم و از حقوق خود دفاع نمودیم تا تمام دنیا این را بداند که آمریکا کشوری غیر قابل اعتماد است.
ارسال نظرات