خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

شهید حججی نمونه‌ای از تربیت تفکر انقلابی است

امام جمعه میاندوآب گفت: مدیران و فرهنگیان انقلابی می توانند فرزندانی جهادی مانند محسن حججی ها تربیت کنند.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۳۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن در مراسم یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان میاندوآب که در مجتمع فرهنگی ارشاد این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: همه ما باید قدردان خون شهدا بوده چون چه داریم به برکت خون شهدا و نعمت ولایت است.

وی افزود: بی شک مقام شهدا، مقامی والا و بلندمرتبه است، باید وصیت نامه و زندگی نامه شهدا را مطالعه کرده و به آن عمل کنیم.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: ما باید انسان ها را با حقیقت مقایسه کرده چون هر کسی هر حرفی زد مورد قبول نیست بلکه اگر مطابق با حق باشد، مورد قبول است.

حسن زاده با بیان اینکه زمان عوض شده ولی عبرت ها تغییر نمی کند، اظهار کرد: باید راه و رسم شهدا را آموخته و به آن عمل کرد و استفاده ابزاری از شهدا ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه اگر به مانند شهدا عمل کنیم، باید مدافع مدیران انقلابی و جهادی و معلم انقلابی باشیم، افزود: انقلابی یعنی به معنی فدایی و رهرو شهید در عمل و نه در شعار است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه مومن واقعی هیچ وقت رنگ عوض نمی کند و روزی یک حرف و روز دیگر حرف دیگری نمی زند، گفت: شیعه و مومن واقعی کسی است که هر لحظه رنگ عوض نمی کند و همواره رهرو ولایت و امام و شهدا بوده و قبل و بعد از انتخابات نیز یک حرف می زند.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه اتحاد و همدلی حول محور ولایت، راه پیشبرد نظام اسلامی است، تصریح کرد: استقامت و جهاد در مقابل دشمنان خارجی و بصیرت و آگاهی در مقابل دشمنان داخلی، رمز پیروزی است.

وی با بیان اینکه باید در آموزش و پرورش برای مدیران و فرهنگیان انقلابی میدان باز کنیم، اظهار کرد: مدیران و فرهنگیان انقلابی می توانند فرزندانی جهادی مانند محسن حججی ها تربیت کنند.

حسن زاده افزود: محسن حججی ها و شهید فهمیده ها هستند که این نظام را می توانند حفظ کنند نه آن خارج نشین هایی که شش ماه ایران هستند و شش ماه خارج از ایران.

ارسال نظرات