خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی:

ایمنی در ماموریت ها مهمترین عامل نتیجه گیری است

سرهنگ پاسدار علایی گفت: همه کارکنان بایستی بطور جدی در راستای تقویت و ارتقاء سطح ایمنی کلیه رده ها اقدام لازم را انجام داده و هیچگونه سهل انگاری و سستی از کسی پذیرفته نیست.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۳۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در مراسم گراميداشت هفته ايمني در سپاه، طي سخناني افزود: خودسازی و خداترسی اولین عاملی است که باعث می شود انسان دست به جرم و تخلف نزند.

سرهنگ پاسدار محمد باقرعلایی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تاکید بر رعایت کردن مسائل ایمنی در سپاه ، و اهمیت دادن به این موضوع  و  به جهت بالا بردن سطح آمادگی کارکنان در خصوص جلوگيري بروز حوادث و سوانح و  همچنین آشنایی با قوانین و مقررات  جدید ایمنی، برنامه هایی در سپاه و بسیج شهرستان خوی برگزار می  شود .

 وی ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی در سپاه اظهار داشت: در ماموریت ها مسئله ایمنی مهمترین عامل در نتیجه گیری هاست. و رعايت مسائل ایمنی در سپاه بایستی با دقت بیشتری پیگیری شود تا انشاالله شاهد هیچگونه سوانح و حوادث ناگواری نباشیم.

فرمانده قرارگاه تاکتیکی با اشاره به آیات و روایات مختلف در خصوص اهمیت ایمنی در زندگی فردی و اجتماعی گفت: زندگی جاودانه وقتی معنا پیدا میکند و ادامه دارد که انسان عبد خدا باشد.

ارسال نظرات