معاون فرهنگی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اختتامیه دومین جشنواره ادبی شعر و داستان «افتو» در استان فردا در یاسوج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۱۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
صادق خاک نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره با همکاری حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: فراخوان این جشنواره در سه بخش شعر محلی، شعر فارسی، داستان کوتاه بزرگسال و داستان کوتاه کودک و نوجوان و در موضوع غدیر، دفاع مقدس و آزاد تهیه و در سطح استان توزیع شد.

خاک‌نژاد از علاقه‌مندان و شاعران استان برای حضور در این برنامه دعوت کرد و افزود: پس از توزیع و ارایه فراخوان آثار زیادی از شهرستان‌های استان در بخش‌های مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی با تاکید بر حساسیت این نهاد بر کار داوری جشنواره ابراز کرد: در انتخاب داوران سعی شد که از داوران شناخته شده و توانمند استفاده شود که تا حد امکان روند انتخاب آثار به شکل اصولی و عادلانه‌ای باشد.

معاون فرهنگی حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختتامیه جشنواره ادامه داد: مراسم اختتامیه جشنواره با حضور شاعران و اهالی هنر و فرهنگ استان و مدیران فرهنگی روز سه شنبه ۲۵ مهرماه راس ساعت ۱۶:۰۰ در سالن کانون پرورشی و فکری کودکان استان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات