خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه مهاباد:

شهدا ذخایر انقلاب هستند و بادادن هرشهیدی، پایبندی به راه شهدا بیشتر می گردد

نشست گفتمان تاثیر و نقش حضور جهادگران در عرصه های دوران دفاع مقدس و سازندگی کشور به همت بسیج ادارات سپاه مهاباد و باپشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد در سالن اجتماعات این سازمان تشکیل گردید.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۱۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام طیب نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه مهاباد ضمن تسلیت ایام حزن واندوه پیغمبر و آل پیغمبر (ص) خدمت تمامی حضار ، بیان داشت خدارا بسیار شاکریم که با چشم خود ایثارگران و جهادگرانی را که در راه سازندگی در قسمت سنگرسازی به فیض شهادت رسیدند دیدیم ما دیدیم آن لودر سنگرسازی که چند متر بالاتر از سنگر برآن رزمنده ای که در داخل سنگر از ترس دشمن پناه برده بود لبخند می زند و ما به وجود چنین دلیرمردانی افتخار می کنیم .

وی ادامه داد این شهدای جهادگر ما ذخایر انقلاب هستند و با دادن چنین شهدایی مطمئنا پایبندی مردم به شهدا روزبه روز بیشتر می گردد و حقیقتا این واژه سنگرسازان بی سنگر که از سوی امام راحل براین جهادگران دوران دفاع مقدس نامیده شد بسیار عنوان بامسمایی است چرا که خود این واژه نشان میدهد این عزیزان چه کار بزرگ و ارزشمندی برای انقلاب و اسلام کردند.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه مهاباد درادامه تاکید کرد دشمن امروز فهمیده است که رزمندگان ما چون دارای اعتقاد قوی و ایمانی راسخ هستند از کشتن و کشته شدن در راه خدا هیچ باکی ندارند بنابر این جبهه را به سوی جنگ فرهنگی و جنگ نرم کشانده اند اما باید بدانند که اسلام دین بسیار مستحکمی است و برای جنگ نرم نیز راهکارهای بسیار دارد.

وی در پایان به فضای مجازی موجود درکشور اشاره کرد و افزود دشمن شاید با همین فضای مجازی بتواند اعتقادات مردم را تضعیف کند اما میتوانیم به دو مطلب پی ببریم اول اینکه هدف ، نیت و برنامه دشمن بر همگان در طول زمان مشخص می گردد و دوم اینکه با کمی همت می توانیم از همین فضای مجازی استفاده کرده وبا آگاهسازی درهمین فضاها،  تهدیدهای آنها را به فرصت تبدیل کنیم.

البته لازم به ذکراست که درابتدای این نشست آقای امیر علی مرشدی رئیس امور ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان در مورد فعالیت های بی شمار جهادگران دوران دفاع مقدس توضیحاتی را ارائه نمود و لیستی از آمار شهدا و ایثارگران جهادگر را بیان نمود. 

ارسال نظرات