مسئول سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با «بسیج»:

تحریم سپاه توسط بازنده ای همچون آمریکا تعجب آور نیست/ "شیطان بزرگ" عامل شرارت در منطقه است

سردار سلیمانی با بیان اینکه سپاه به عنوان یک نیروی مردمی و انقلابی است که به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شده است، گفت: تحریم سپاه و متهم کردن آن به تروریسم از سوی بازنده ای همچون امریکا، تعجبی ندارد.
کد خبر: ۸۹۳۴۷۱۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷

سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به تحریم سپاه از سوی آمریکا واکنش نشان داد و گفت: برای کشوری که ادعای ابرقدرتی دارد، شکست در مقابل ایران که از همه جهت تحت فشار و تحریم است، سرشکستگی کوچکی نیست و تحریم سپاه و متهم کردن آن به تروریسم، تعجبی ندارد و آمریکا سالهاست که در مقابل شکست طرح هایش در مقابل انقلاب اسلامی ایران، تلاش دارد که ایران و سپاه را به اقدامات تروریستی متهم کند، در حالی که شیطان بزرگ عامل شرارت در منطقه است.


وی ادامه داد: سپاه به عنوان یک نیروی مردمی و انقلابی است که به دستور امام خمینی (ره) تشکیل شده است و وجود آن باعث خیر و برکت های زیادی برای کشور شده است.


مسئول سازمان اردویی بسیج خاطر نشان کرد: آن که امروز در منطقه در مقابل طرح‌های استعماری واشنگتن ایستاده و یک تنه همه آن نقشه‌ها را نقش بر آب کرده است، همین نهاد انقلابی است.

ارسال نظرات