دومین اردوی آمادگی تیم ملی جوانان تنیس روی میز معلولان در بخش بانوان اعزامی به امارات به میزبانی البرز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۴۶۸۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، رییس هیئت ورزشهای جانبازان و معلولین استان البرزاز برگزاری دومین اردوی آمادگی تیم ملی جوانان تنیس روی میز در بخش بانوان اعزامی به امارات به میزبانی کرج خبر داد و گفت: این اردو از ۲۱ مهرماه آغاز شده و تا ۲۶ این ماه در سالن جانبازان باشگاه استقلال ادامه خواهد داشت.

 براتی تصریح کرد: اولین مرحله از اردوی آمادگی به منظور انتخاب تیم ملی برگزار شد و در نهایت ۶ ورزشکار برای حضور در ترکیب تیم ملی انتخاب شدند که اردوی دوم نیز با حضور همین نفرات برگزار می شود.

 رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین البرز خاطر نشان کرد: پس از این اردو، دو مرحله اردوی دیگر نیز برای آمادگی مسابقات پاراآسیایی جوانان در نظر گرفته شده است که آخرین مرحله آن پیش از اعزام خواهد بود.

 وی به نفرات حاضر در اردو اشاره کرد و گفت: مریم گیلانی (مازندران)، فرزانه سهرابی (البرز)، شیما سیاهیزاده (خوزستان)، فاطمه محمدی، زهرا انصاریان (خراسان رضوی) و آیدا فاضل نیا (تهران)، ملی پوشان حاضر در این اردو هستند.

 براتی خاطرنشان کرد: دومین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی تنیس روی میز جوانان، در بخش بانوان، زیر نظر زهرا کرم زاده و اشرف بلوچی، مربیان تیم ملی برگزار خواهد شد و زهرا مهرابی پور نیز به عنوان سرپرست معرفی شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها