احمدیان گفت: این گروه جهادی کارگاه آموزشی تولیدی را برای بانوان راه اندازی کرده که مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این کارگاه حضور می یابند.
کد خبر: ۸۹۳۴۶۳۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

نرگس احمدیان بسیجی جهادگر و مسئول گروه جهادی رهروان حضرت فاطمه (سلام الله علیها) استان چهار محال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات این گروه جهادی در نقاط و روستاهای محروم استان اظهار داشت: گروه جهادی رهروان حضرت فاطمه (س) از سال 1391 شروع به فعالیت کرده و 15 گروه جهادی را به روستاهای محروم مانند دیناران و چهاردانگه شهرستان اردل اعزام کردیم.

مسئول گروه جهادی رهروان حضرت فاطمه ( س) با اشاره به اقدامات عمرانی جهادگران خاطر نشان کرد: تعمیرات و ساخت خانه برای روستائیان بی بضاعت در روستاهای صفا آباد و افسر آباد از اقدامات عمرانی است که جهادگران انجام می دهند، به عنوان مثال برای دختر یتیم که از نعمت وجود پدر و مادر محروم بود خانه ساختیم. هزینه های عمرانی را از کمیته امداد پیگیری می کنیم و کار ساختن و خدمات عمرانی با جهادگران بسیجی است.

احمدیان تصریح کرد: برگزاری کلاس های آموزشی مانند کلاس نمدبافی، خیاطی و گلیم بافی برای بانوان روستائی در شهرستان اردل از اقدامات آموزشی این گروه جهادی است. این گروه جهادی بدین منظور کارگاه آموزشی تولیدی را برای بانوان راه اندازی کرده که مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این کارگاه حضور می یابند.

ارسال نظرات