خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

تقوا برای انسان مصونیت بخش است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: تقوا برای انسان مصونیت بخش است و رعیت خطوط قرمزی است که دین برای ما مشخص کرده است.
کد خبر: ۸۹۳۴۶۱۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت اسلام علی معبودی در همایش مصون سازی فرهنگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا با بیان اینکه قرآن مومنان را مداوم سفارش به تقوای الهی می کند گفت: تقوا همان نیروی درونی است که انسان را مواظبت می نماید و رعایت خطوط قرمزی است که دین برای ما مشخص کرده است.
وی ادامه داد: تقوا برای انسان مصونیت بخش است و تقوای واقعی برای انسان یعنی اینکه بین ایمان و عمل انسان هماهنگی وجود داشته باشد و اگر غیر از این باشد انسان را دچار نفاق می کند.
معبودی با اشاره به اینکه تقوا فقط انجام کار خیر نیست بلکه در کنار انجام کار خیر نباید گناه نیز انجام داد افزود: گناه همانند کبریتی است که کارهای خیر را نابود می کند و آنها را به تباهی می کشاند و قرآن به ما دستور می دهد که اگر گناه کردیم سریعا برگردیم چرا که اگر گناه شود انسان به آن معتاد می شود.
وی ابراز کرد: فرق بین مومن و غیر مومن در این است که مومن وقتی گناه می کند بسیار ناراحت می شود و غیر مومن وقتی گناه می کند خوشحال می شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با تاکید بر اینکه هر انچه که در آخرت به درد ما می خورد فقط اعمال ماست نه چیز دیگری و در قیامت حتی پدر از فرزند خود فرار می کند خاطر نشان کرد: دنیا همانند مزرعه ای است که انسان برای تجارت اخرت به این دنیا آمده است و ما برای اینکه به راحتی به سرمنزل مقصود برسیم نیاز به موعظه داریم و موعظه است که دل را زنده می کند.
2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها