خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی-سیاسی ارتش در استان اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری:
رئیس عقیدتی-سیاسی ارتش در استان اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری گفت: حضور روحانیون در ارتش همیشه با مخالفت دشمن روبرو بوده و دشمن تلاش کرده در همه این سال‌ها، بین فرماندهان و روحانیون اختلاف ایجاد کند.
کد خبر: ۸۹۳۴۶۱۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام سید عباس قریشی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به تشکیل نهاد عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلام در ابتدای انقلاب اظهار کرد: در ابتدای انقلاب، هوشمندی امام مانع از انحلال ارتش شد و در آن زمان و به پیشنهاد مقام معظم رهبری، سازمان سیاسی ایدئولوژیک یا عقیدتی سیاسی ارتش شکل گرفت.

وی در ادامه افزود: روحانیون از همان ابتدا در این نهاد حضور داشتند و حضور این عزیزان در کنار فرماندهان ارتشی موجب عبور راحت‌تر از بحران‌ها در این چند دهه شد.

رئیس عقیدتی- سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری همچنین تصریح کرد: حضور روحانیون در بدنه این سازمان همیشه با مخالفت دشمن روبرو بوده و دشمن تلاش کرده در همه این سال‌ها، بین فرماندهان و روحانیون اختلاف ایجاد کند.

قریشی یادآور شد: روحانیون در دوران دفاع مقدس 46 هزار تقدیم کشور کرده‌اند و نیروهای مؤمن روحانی در سازمان عقیدتی- سیاسی در آن دوران همواره همراه ارتش حزب‌الله بوده‌اند.

وی بیان داشت: عقیدتی -سیاسی همواره مورد عنایت مقام معظم رهبری بوده و ایشان آن را شجره طیبه و نتیجه همدلی فرماندهان ارتش و روحانیت خوانده‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری در خاتمه به عملکرد این سازمان اشاره کرد و گفت: وظیفه این سازمان، نزدیک کردن قلوب کارکنان ارتش به خداست و در همین رابطه دوره‌های بصیرت افزایی، ساخت فیلم و کتاب زندگی شهدایی نظیر شهید بابایی و برگزاری مسابقات مذهبی برای کارکنان ارتش و خانواده آنان برگزار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها