خبرهای داغ:
این گردهمایی با حضور پایوران و کارکنان سپاه ناحیه بجنورد با سخنرانی حجت الاسلام قوی بنیه مسئول  تعلیم و تربیت ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۸۸
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ این گردهمایی با حضور پایوران و کارکنان سپاه ناحیه بجنورد با سخنرانی حجت الاسلام قوی بنیه مسئول  تعلیم و تربیت ناحیه برگزار شد.

حجت الاسلام قوی بنیه مسئول تعلیم و تربیت ناحیه بجنورد با بیان خاطره ای از شهید شفیعی گفت: پیکر ایشان بعد از گذشت این همه سال که به کشور بازگردانده شد کماکان سالم بود و  زمانی که دلیل این کار را از نزدیکان ایشان جویا شدند، پاسخ دادند شهید همیشه قرائت زیارت عاشورا، نماز شب و رعایت درنگاه به نامحرم را در دستور کار خود قرار داده بود.

وی در ادامه افزود: باید برای نگاه نکردن به نامحرم همیشه موانعی برای خود تعیین کنیم تا خودکنترلی صورت بگیرد،از این نوع موانع میتوان به مواردی همچون تعیین کردن جریمه برای خود،اصلاح پوشش،قرار نگرفتن در موقعیت گناه و... اشاره داشت، به این دلایل است که همیشه مقام معظم رهبری از جهاد پیوسته صحبت می کنند.

قوی بنیه در ادامه تصریح کرد: ازائمه معصوم روایت داریم که گاهی حتی یک عدد موی سر هم باعث فساد می شود ، عموما نگاه اول به نامحرم آسیبی ندارد البته اگرآن نگاه آلوده نباشد،با نگاه کردن به نامحرم عموما بیشتر آسیب می بینیم تا شنیدن، از مواردی که میتواند باعث خنثی شدن این آسیب ها شود نگاه و توجه محبت آمیز پدر و مادر نسبت به فرزند خود  و گریه کردن برای امام حسین(ع) است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها