حجت‌الاسلام احمدزاده به علت دشمنی ها با نهاد انقلابی و ارزشی سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت های مستشاری خود در عراق، سوریه و برخی نقاط، سیاست های زیاده خواهی، متجاوزگرایانه و ظلم ستیز مستکبران و نیروهای داعش را با شکست ننگین مواجه کرد.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۷۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  حجت‌الاسلام احمدزاده امام جمعه شهر آشخانه در واکنش به سخنان اخیر ترامپ علیه ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی یاداشتی نوشت: لفاظی های اخیر رئیس جمهور آمریکا نماد خصومت و دشمنی چهل ساله نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران است و  این خصومت و دشمنی دولت های غربی در مقابل استقلال طلبی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

وی دربخشی از این یادداشت به علت دشمنی ها با نهاد انقلابی و ارزشی سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت های مستشاری خود در عراق، سوریه و برخی نقاط، سیاست های زیاده خواهی، متجاوزگرایانه و ظلم ستیز مستکبران و نیروهای داعش را با شکست ننگین مواجه کرد.

احمدزاده در ادامه نوشت: مقام معظم رهبری (حفظه الله) از سالیان دور به بدعهدی، غیر قابل اعتماد بودن و زیاده خواهی دولت آمریکا اذعان داشت، اما شعار ها و بزک های دشمن برای برخی داخلی های کشور سخت بود و در قبال سخن " آمریکا شیطان بزرگ است" مقاومت می کردند، اما با این مواضع اخیر آمریکا، حقیقت به داخلی ها و همگان اثبات شد.

وی در ادامه نوشت:  توانایی نظامی و موشکی ایران خواب را از چشمان دشمنان نظام و منطقه ربوده و این یاوه گویی های آمریکا از احساس ناامنی رژیم جعلی اسرائیل است.

ارسال نظرات