مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا(ع) بزرگترین مانع پیشرفت انقلاب اسلامی را روحیه خوش‌بینی به دشمن عنوان کرد و افزود: در مقابل، روحیه انقلابی مهم‌ترین عامل پیشرفت انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۳۴۵۳۱
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار حسین عباسیان صبح امروز در جلسه بصیرتی کارکنان و پایوران سپاه امام رضا (ع) در پادگان شهید برونسی مشهد اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر سه رکن اسلام، رهبری و مردم استوار است و تثبیت این انقلاب در دوران هشت سال جنگ تحمیلی صورت گرفت.

وی در ادامه بزرگترین مانع پیشرفت انقلاب اسلامی را روحیه خوش‌بینی به دشمن عنوان کرد و افزود: در مقابل، روحیه انقلابی مهم‌ترین عامل پیشرفت انقلاب اسلامی است.

عباسیان با اشاره به اینکه داشتن اقتصاد قوی و مقاوم، علم پیشرفته و داشتن روحیه انقلابی‌گری سه مولفه اقتدار ملی است، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب نسبت به داشتن روحیه انقلابی بسیار تاکید دارند.

وی ابراز داشت: امریکا برای ضربه زدن به روحیه انقلابی ۱۶۰ موسسه ایجاد کرده تا فعالیت‌های انقلابی را خنثی کند.

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا (ع) اشاره داشت: یکی از نظریه پردازان امریکا معتقد است که بهترین راه تسلط بر ایران فقط مذاکره است و موانعی که باید برداشته شود رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و دومین مانع را سیستم پیچیده سیاسی ایران می‌داند.

وی دغدغه، اراده، تفکر، روش ومواضع انقلابی را ۵ عامل عمده در استمرار انقلاب اسلامی و تداوم آن برشمرد.

عباسیان عنوان داشت: رهبر معظم انقلاب دائما مسئولین و دولتمردان را به داشتن روحیه انقلابی و جهادی سفارش می‌کنند چرا که هر جا به انقلاب و روحیه انقلابی تکیه کردیم پیشرفت کردیم.

وی تاکید کرد: اراده انقلابی باید دوام داشته باشد چه بسا افرادی بودند که مطیع ولایت فقیه و رهبری بودند، ولی پس از مدتی از قطار انقلاب پیاده شدند و علیه رهبری ایستادند.

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا (ع) در پایان عنوان داشت: چنانچه روحیه انقلابی ملت زنده‌تر باشد روح نوآوری، ابتکار و خلاقیت نیز زنده‌تر خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها