خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان این که سپاه مایه عزت و آبروی جامعه اسلامی است، گفت:تمام نیروهای مسلح سپاه، نیروی انتظامی و ارتش درکنار هم امنیت پایدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم  فراهم می کنند .
کد خبر: ۸۹۳۴۵۲۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

 

به گزارش  خبرگزاری بسیج؛  حجت الاسلام محمد علی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در جلسه ستاد گرامیداشت یوم الله 13 آبان به سخنان اخیر رئیس جمهورآمریکا اشاره کرد وگفت: سخنان و تهدیدات ترامپ برای ایران تازگی نداشت چراکه آمریکا به هیچ عنوان نظام جمهوری اسلامی ایران را قبول نداشته و نخواهد داشت.

وی سخنان ترامپ را نشان از ضعف و استیصال آمریکا دانست واظهارکرد: آمریکا ابر قدرت جهان است و ایران را به عنوان کشور جهان سوم می شناسند حال امروز که مستقیم  رو درروی ایران قرار گرفته نشان از ضعف بیش از پیش آمریکا و قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، اقتصاد و امنیت را حساس ترین و ضروری ترین نیازهای یک جامعه و نظام برشمرد و گفت: بر همین اساس امروز دشمنان، معیشت، اقتصاد و امنیت ما را هدف قرار داده اند.

وی افزود: زمانی می توانیم مدعی امنیت در کشور شویم که امنیتی پایدار و مردمی داشته باشیم و این امنیت پایدار مردمی امنیتی است که با کمک مردم بطور بسیج وار در کشور حکمفرماست و سپاه اینچنین ویژگی را در کشور دارد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها