مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44 قمربنی هاشم (ع) گفت: تروریست پروری، کودک کشی و حمله نابرابر و ناجوانمردانه به اماکن و افراد بیگناه در لیست برنامه های دولت آمریکاست.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۹۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ 44قمربنی هاشم (علیه السلام)ضمن تسلیت دوباره به مناسبت ایام محرم و صفر و شهادت سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین و یاران با وفایش در دشت نینوا ،امام حسین (علیه السلام)را دردانه تاریخ و نور چشم خداوند تبارک و تعالی عنوان و افزود: امام حسین (علیه السلام)تمام هستی خود را فدای اسلام و شریعت ناب محمدی نمود به همین خاطر خداوند نیز او را نور عین تمام مخلوقات خود قرار داد و دردانه تاریخ نمود.

حجت الاسلام سیدولی الله موسوی در جلسه شورای نمایندگی تیپ 44 قمربنی هاشم (علیه السلام) تصریح کرد: سیره و رفتار سید و سالار شهیدان در تمامی لحظات زندگی با رویکرد مردانگی و آزادگی موجب اقتدار و قوام و ثبات نهضت کربلا و احیای دین اسلام شد.

وی، گفت: در جامعه امروزی بشری از طرف برخی از این سردمداران علم و قدرت متأسفانه شاهد بعضی از تفکرات ضد بشری و ضد اجتماعی هستیم که با لحنی بسیار سخیف و دور از ادب با اتهامات واهی و دروغین کشوری با این قدمت تاریخی و این فرهنگ و شریعت که الگو و پیشوای آنها شخصیتی همچون سیدالشهداء می باشد را تروریست و خرابکار عنوان می کنند و این در حالی است که تروریست پروری، کودک کشی و حمله نابرابر و ناجوانمردانه به اماکن و افراد بیگناه در لیست برنامه های دولت آمریکاست.

موسوی در ادامه با اشاره به برخی از صحبتهای کودکانه و ابلهانه رئیس جمهور دولت تروریست پرور آمریکا بیان داشت: جواب ما در حمایت از ولی فقیه و نایب امام زمان (عج) و عملکرد ما در محور جبهه های مقاومت سوریه و عراق و یمن و بحرین می باشد.

ارسال نظرات