معاون عمرانی فرمانداری مرکز مازندران:
عباسی: مهمترین اولویت دولت رونق اقتصادی بوده که منابع مختلف و تسهیلات لازم در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید امسال نیز ادامه دارد که سقفش افزوده شد.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۸۰
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، لطف الله عباسی اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، اقدام وسیع و گسترده ای سال گذشته انجام شد که امسال اقدامات بیشتر می‌شود تا گامی درست در جهت تحقق این امر برداریم.

وی افزود: سال گذشته 45 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد که بیشترین تسهیلات به واحدهای اقتصادی کشاورزی، صنعت و معدن بوده است.

عباسی تصریح کرد: مهمترین اولویت دولت رونق اقتصادی بوده که منابع مختلف و تسهیلات لازم در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید امسال نیز ادامه دارد که سقفش افزوده شد.

وی گفت: هفت میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات کم بهره نیز به مددجویان امداد و بهزیستی سال گذشته جذب شد که امسال به16 میلیارد تومان رسیده که باید تا پایان آذر جذب شود.

معاون فرماندار ساری افزود: صندوق کارآفرینی امید نیز نقش موثری در پرداخت تسهیلات داشته و در زمینه اشتغال سهم دستگاه‌ها مشخص شد که امسال چهار هزار و 752 سهم برای شغل داریم که صنعت،کشاورزی و بسیج سازندگی بیشترین سهم را دارند.

وی بیان کرد: اولویت نخست دستگاه‌های دولتی باید ایجاد اشتغال باشد که دولت تلاش دارد با طرح نوسازی صنایع طرح‌های پشتیبان مشاغل خانگی و طرح تکاپو این مهم را به سرانجام برساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها