سردار علی محمد اکبری گفت: در این روزها ترامپ به مردم دنیا فهماند که تأثیرگذاری و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران از آن‌ها بیشتر است.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۵۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان شهرستانی و جمعی از خانواده های معظم شهداء، بسیجیان و کارکنان این ناحیه برگزار شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (علیه السلام) در این مراسم با اشاره به بدعهدی دولتمردان آمریکایی و دشمنی دیرینه آنها با ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی، گفت: تهدیدها و تحریم‌ها مسئله جدیدی نیست؛ بلکه سابقه بسیار زیادی در ایران دارد و مردم ایران به این مسائل اهمیت نمی‌دهند، چرا که از ابتدای انقلاب این دشمنی بوده و هست.

سردار علی محمد اکبری، رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس قانون اساسی را یادآور شد و افزود: رسالت و مأموریت سپاه طبق قانون اساسی حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی بر عهده سپاه پاسداران می‌باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران را در ذهن داشته اند؛ خاطرنشان کرد: به برکت هشت سال دفاع مقدس  و رشادت‌های جوانان، نظام جمهوری اسلامی پابرجا باقی می ماند و بر خود می‌بالیم و شکرگزار هستیم که در چنین نظامی خدمت می‌کنیم و راهی را که امام فرمود به‌درستی در پیش‌گرفته‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه صحبت های اخیر ترامپ نشان از حرکت درست سپاه است،  اظهار داشت: در این روزها ترامپ به مردم دنیا فهماند که تأثیرگذاری و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران  از آن‌ها بیشتر است و گفته مقام معظم رهبری را به همه ثابت کرد که نباید به آمریکا اعتماد کرد.

حجت‌الاسلام محسن ملک پور امام‌جمعه شهر فارسان به نوع موضع‌گیری و صحبت‌های ترامپ در خصوص ایران اشاره و گفت: عدم پایبندى آمریکا به معاهده‌‏هاى بین‌‏المللى و اتخاذ مواضع قلدرمآبانه چیزى نیست که براى ملت ما و جهان تازگى داشته باشد.

 ملک پور اظهار داشت: آنچه نباید از آن غافل شد، عبرت از تاریخ و پیشینه مذاکرات هسته‌‏اى و فرایند برجام است که طبق فرمایشات مقام معظم رهبرى به‌‏عنوان یک تجربه تلخ باید از آن بهره گرفت.

وی ادامه داد: باید با قاطعیت و شجاعت در مقابل زیاده‏‌خواهى‏‌ها و هجمه کور جبهه استکبار، مقاومت و ایستادگى کرد که قطعاً هزینه‏‌هاى مقاومت و ایستادگى به‌مراتب از هزینه‏‌هاى انفعال و ارتجاع و سازش کمتر خواهد بود.

ملک پور دو عنصر ایستادگی و بصیرت را برای مقابله با انواع تهاجم‌های دشمن ضروری دانست و خاطرنشان کرد: این روزها جامعه و کشورمان در معرض تهاجمات گوناگون سیاه‌وسفید، پنهان و آشکار و نرم و سخت قرارگرفته است، البته در آستانه چهل‌سالگی انقلاب، ملت بزرگ و غیورمان در سایه هدایت‌های رهبرى حکیم و فرزانه‏، به‌‏سان همیشه با ایستادگى، بصیرت وایمانی راسخ این بار هم کشتى انقلاب را بااقتدار و عزتى مثال‌‏زدنى از امواج فتنه‏‌ها و توطئه‏‌ها عبور خواهد داد.

خطیب نماز جمعه فارسان تصریح کرد: شرمندگى و بلکه رسوایى در دنیا و آخرت براى خواص بى‏‌درد و بى‏‌بصیرت و سیاست زدگان بى‏‌سروپایى خواهد ماند که دل به غرب و اروپا داده و در تکاپوى خوش‏‌خدمتى به دشمنان ملت ایران به‌‏ویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند.

مرداس طاهری، فرماندار شهرستان فارسان درباره سخنان ضد ایرانی ترامپ، اظهار داشت: همه دنیا می‌دانند که امروز عامل اصلی بمباران‌های متعدد و جنگ‌های تحمیلی به کشورها ازجمله عراق، سوریه، لیبی و یمن خود آمریکایی‌ها هستند.

فرماندار فارسان افزود: سپاه پاسداران نقطه امید مردم همه کشورهای منطقه است و نیرویی نیست که به این راحتی‌ها تحریم شدنی باشد. هیچ کشور و نهادی نمی‌تواند سپاه را تحریم کند، سپاه همواره در مقاطع حساس چه در داخل ایران و چه در کمک‌رسانی به مردم منطقه نشان داده که همراه و همدل مردم مظلوم و ستمدیده است.

وی تصریح کرد: جمله امام در همه زمان‌ها صادق می‌باشد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند واقعیتی است غیرقابل تغییر و بحث تهدید و تحریم نیز از اول انقلاب با ما بوده و مسئله جدیدی نیست.

فرماندار فارسان در پایان گفت: سپاه تروریست نیست بلکه قلب ملت ایران است و اگر سپاه نباشد ایران نیست و در یک‌کلام سپاه یعنی ایران.

دراین مراسم سرهنگ پاسدار حمید یزدانی بعنوان سرپرست ناحیه مقاومت شهرستان فارسان معرفی و از زحمات سرهنگ پاسدار موسی انصاری تقدیر شد.

ارسال نظرات