خبرهای داغ:
پدر شهید محسن حججی گفت: بزرگترین و مهمترین دغدغه فرزندم مقولات فرهنگی بود.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۴۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، محمدرضا حججی پدر شهید مدافع حرم محسن حججی صبح امروز در گلزار شهدا سمنان واقع در امامزاده یحیی(ع) حضور یافت.

پدر شهید حججی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: همه شهدای ما یک راه مقدس را انتخاب کرده اند و آن هم راهی جز راه امام حسین(ع) و علی بن ابیطالب (ع) نیست.

وی افزود: انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همگی نشأت گرفته از راه حسین هستند و این راه تا زمان ظهور امام مهدی(عج) ادامه خواهد یافت.

پدر شهید حججی گفت: شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و تروردر هر منطقه از کره خاکی یک راه یعنی راه امام حسین(ع) را در پیش گرفته اند.

وی در توصیه ای به جوانان اظهار داشت: بزرگترین دغدغه فرزندم مقولات فرهنگی بود و خواهش من از همه مردم، مسئولان و جوانان به ویژه اهل رسانه و قلم این است که در خصوص جمله ای که حضرت آقا فرمودند«حججی حجت خداست» تحقیق کنند حجت چیست و چرا رهبری این سخن را بیان کردند و بدان عمل کنند.

شهید محسن حججی 25 ساله از افراد خیر نجف آباد اصفهان و مدافع حرم بود. وی در مردادماه جاری در نبرد با تکفیری های داعش در منطقه مرزی بین عراق و سوریه به اسارت نیروهای داعش درآمد و پس از 2 روز اسارت، تکفیری های داعش با جداکردن سر از بدن او را به شهادت رساندند.
شهید حججی که از اعضای موسسه شهید احمد کاظمی بود برای محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور نیز فعالیت داشت. از این شهید فرزندی 2 ساله به یادگار مانده است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها