مسوول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر خبر داد

آغاز فراخوان سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر

بوشهرـ مسوول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر گفت: فراخوان ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان بوشهر آغاز شده است.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۴۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ عبداله نجفی با اشاره به جایگاه جشنواره‌های مطبوعاتی در راستای تقویت سطح کیفی تولیدات رسانه‌ای اظهار داشت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هفت‌محور با عناوین عمل انقلابی، آزاد اندیشی، شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، مسائل صنفی خبرنگاران، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و بوشهر، دو قرن مقاومت در برابر استعمار در قالب عکس، خبر، مصاحبه، مقاله و گزارش برگزار خواهد شد.

وی افزود: حضور همه فعالان عرصه رسانه به خصوص فعالین در دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و سایر موسسه‌های علمی می‌تواند سطح کیفی تولیدات ارسالی در این جشنواره را افزایش دهد.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر تصریح کرد: آثاری که از ابتدای آبان‌ماه 1395 در یکی از رسانه‌ها منتشر شده و به همراه مشخصات صاحب اثر شامل نام و نام خانوادگی، نام رسانه و شماره تماس به دبیرخانه جشنواره ارسال گردد مورد داوری قرار می‌گیرد.

نجفی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند به منظور حضور آثار خود را تا 25  آبان ماه 96 به دبیرخانه این جشنواره واقع در بوشهر، خیابان شهید مطهری، خیابان بیت المقدس، نبش کوچه تلاش، ساختمان ایثار طبقه 3، دفتر بسیج‌رسانه و یا به آدرس رایانامه basijrasaneh.b@gmail.com ارسال کنند./انتهای پیام

ارسال نظرات