خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس:

بروز رسانی صنعت چاپ و تبلیغات/حمایت از فعالین عرصه چاپ و تبلیغات

دکتر حسینی شاهرودی در دیدار مدیران چاپخانه های شاهرود گفت: مدیران صنعت چاپ و تبلیغات باید تلاش نمایند خدمات خود را برای ارائه به مخاطبان بروز نمایند و دستگاهها و شرکت ها هم با حمایت از فعالین عرصه نقش مهمی دراشتغال، تولید سرمایه و اقتصاد در شهرستان داشته باشند.
کد خبر: ۸۹۳۴۴۰۴
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر سیدحسن حسینی شاهرودی در دیدار مدیران چاپخانه‌های شاهرستان شاهرود در دفتر وی ضمن خیرمقدم به مدیران و فعالین عرصه چاپ و تبلیغات شهرستان، صنعت چاپ و تبلیغات را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: مدیران این صنعت باید تلاش نمایند خدمات خود را برای ارائه به مخاطبان بروز نمایند و همچنین دستگاه‌ها و شرکت‌ها هم با حمایت ازفعالین عرصه می‌توانند نقش بسیار مهمی دراشتغال، تولید سرمایه و اقتصاد درشهرستان داشته باشند.
دکتر سید حسن حسینی شاهرودی افزود: خواسته‌های شما منطقی است، لذا نیاز به نظرات و پیشنهادات کارشناسی و راهکار‌های قانونی در دستگاه‌های متولی «امور مالیاتی» در این رابطه دارد تا بتوانیم پیگیری‌های لازم دراین زمینه داشته باشیم.
شعبانعلی آشوری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در ابتدای این دیدار ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) گفت: در شهرستان شاهرود صنعت چاپ و تبلیغات از سابقه طولانی برخورداراست و این صنعت از توانمندی‌های بالایی برخوردار است می‌توانند در تمامی زمینه‌های چاپ وتبلیغاتی خدمات با کیفیت و مطلوبی را به مردم ومشتریان خود ارائه دهند که این یک کاربسیاربزرگ وبا ارزش در شهرستان است.
مسئول و قائم مقام اتحادیه خدمات رایانه‌ها هم در این نشست ضمن تشکر از دکتر حسینی، موارد و مشکلاتی که در زمینه صنعت چاپ و تبلیغات شهرستان وجود دارد را به سمع و نظر ایشان رساندند.
مدیران چاپخانه‌ها هم در این نشست در رابطه با مشکلات به ویژه مالیات برارزش افزوده و ...، مواردی را مطرح کردند.
شهرستان شاهرود در حال حاضر با ٢٤ چاپخانه و ١٥ کانون تبلیغاتی در زمینه چاپ و تبلیغات فعالیت دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها