مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی خبر داد

برپایی دوازدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در اراک

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گفت: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در اراک آغاز به ‌کار می‌کند.
کد خبر: ۸۹۳۴۳۹۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

مهدی جهان‌میرزایی مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از برپایی دوازدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب کشور در اراک خبر داد و گفت: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 5 هزار مترمربع با حضور بیش از 70 شرکت‌کننده از 24 تا 28 مهرماه برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان IT در استان مرکزی است به طوری که نزدیک به 35 استارت‌آپ با رویکرد کسب ‌و کار فناورانه برای اولین بار در این نمایشگاه به رقابت می‌پردازند.

جهان‌میرزایی با بیان اینکه این نمایشگاه در مدت برپایی از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است، گفت: در بخش رباتیک علاوه بر حضور تیم‌های رباتیک دانشجویی شاهد برگزاری مسابقاتی در لیگ‌های مختلف روزانه در این نمایشگاه خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی تصریح کرد: در این نمایشگاه گروه‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار، دولت و بانکداری الکترونیک، امنیت، اتوماسیون اداری، موبایل و تبلت، هوشمندسازی، مراکز آموزشی و پژوهشی، ماشین‌های اداری، برق و مخابرات، اینترنت، شبکه و ارتباطات، رباتیک، بازی‌های رایانه‌ای، استارت‌آپ‌ها و رسانه‌های دیجیتال حضور دارند.

وی افزود: سیزده عنوان سمینار تخصصی آموزشی با حضور برترین اساتید کشور و حضور اپراتورهای اینترنت و تلفن همراه از جمله ویژگی‌های این نمایشگاه است.

جهان‌میرزایی موضوع شهروند الکترونیک را هدف نهایی این نمایشگاه عنوان و بیان کرد: از ویژگی‌های دیگر این نمایشگاه حمایت همه‌جانبه‌ اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، ‌دفتر فناوری اطلاعات و‌ شبکه‌ دولت استانداری مرکزی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار