مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران در گفت‌وگو با «بسیج»:
جوکار گفت: بسیج دانشجویی این دانشگاه در قبال اتفاقات سیاسی که در سطح داخلی و خارجی رخ می‎دهد سکوت نمی‎کند و موضع‎گیری دارد و اقداماتی را در این راستا از جمله دادن بیانیه و.. انجام می‎دهد.
کد خبر: ۸۹۳۴۳۹۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

ابراهیم جوکار مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون اقدامات سیاسی این دانشگاه بیان کرد: برگزاری تریبون آزاد، کرسی آزاداندیشی، نشست‎های بصیرتی مداوم در فضای دانشگاه و همین‎طور در سطح خوابگاه و دیگر فضاهای دانشجویی از اهم برنامه‎های سیاسی به منظور روشنگری سیاسی و بصیرت‎افزایی دانشجویان است.


جوکار در ادامه مطرح کرد: بسیج دانشجویی این دانشگاه در قبال اتفاقات سیاسی که در سطح داخلی و خارجی رخ می‎دهد سکوت نمی‎کند و موضع‎گیری دارد و اقداماتی را در این راستا از جمله دادن بیانیه و...  انجام می‎دهد.


مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران در خاتمه اظهار داشت: در کنار برخی از برنامه‎های سالنی که پیرامون مسائل سیاسی برگزار می‎کنیم، از هر فرصتی استفاده می‏ کنیم و در بین دانشجویان وورد می ‏کنیم تا بتوانیم در بین آنها تاثیرگذار باشیم که نهایتا نیز این اثربخشی را در بین دانشجویان مشاهده‏ کرده‎ایم.

ارسال نظرات