مسوول بسیج دانشجویی شهرستان بم در گفت‌وگو با «بسیج»:
سلیمانی گفت: از جمله اقدامات ما برگزاری کرسی‎های آزاد اندیشی، تریبون آزاد و نشست‎های بصیرتی و همینطور مناظرات دانشجویی و چاپ نشریات دانشجویی است که محتوای آن نیز به طور کل سیاسی است.
کد خبر: ۸۹۳۴۳۵۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

غلامرضا سلیمانی، مسوول بسیج دانشجویی شهرستان بم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی پیرامون اقدامات سیاسی این دانشگاه بیان داشت: از جمله اقدامات ما برگزاری کرسی‎های آزاد اندیشی، تریبون آزاد و نشست‎های بصیرتی هم در فضای دانشگاهی و هم در فضای خوابگاهی و همینطور مناظرات دانشجویی و چاپ نشریات دانشجویی است که محتوای آن نیز به طور کل سیاسی است و همه دانشگاه ها و مسوولین باید بدانند که برگزاری کرسی های آزاد اندیشی ضرورت است.

سلیمانی با تاکید بر ضرورت آگاهی دانشجویان از مسائل سیاسی عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات ما در حوزه سیاسی موضع‎گیری‏های سیاسی شورای تبیین مواضع و همین‎طور دادن بیانیه در قبال برخی اتفاقات سیاسی است، ضمن اینکه در قالب اردوهای جهادی نیز سلسله نشست‎هایی را برگزار می‏ کنیم.

مسوول بسیج دانشجویی شهرستان بم در خاتمه با تاکید بر تلاش بسیج دانشجویی این شهرستان به منظور برگزاری برنامه‎های موثر در حوزه سیاسی گفت: برخی فعالیت‎های سیاسی بسیج دانشجویی چون نشست‎های بصیرتی در خوابگاه‎ها که به صورت هفتگی برگزار می‏شود، با استقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه شده و اثربخشی نسبتا خوبی نیز در بین آنها داشته است.

ارسال نظرات