خبرهای داغ:

بیانیه بسیج دانشجویی ملایر در پاسخ به اظهارات سخیف ترامپ

بسیج دانشجویی شهرستان ملایر در پاسخ به اظهارات سخیف ترامپ علیه ملت ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۹۳۴۳۳۶
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

بیانیه بسیج دانشجویی ملایر در پاسخ به اظهارات سخیف ترامپبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج دانشجویی شهرستان ملایر در پاسخ به اظهارات سخیف ترامپ علیه ملت ایران بیانیه‌ای صادر کرد.
متن بیانیه به شرح ذیل است:

« وَ نُریدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثین» قصص ۵

یك سال از دوره ریاست جمهوری ترامپ می‌گذرد، با گذشت زمان مردم دنیا و سیاستمدارانشان هویت پنهان و باطن پلید آمریکا را با حرف‌های گستاخانه بهتر درک می‌کنند. به وقوع پیوستن فرمایشات زعیم امر مسلمین عالم درباره ظاهر غلط انداز آمریکا و اقدامات مستقبل آنان، ذهن و زبان تحلیل‌گران جهان را از نقدهای افتراق آمیز و مبهم قاصر کرده است .

عملیات آژاکس یا همان کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ یا یکی از دخالت های آمریکا در مخالفت با اتحاد اقشار مختلف ایران و عدم نیل به خودکفایی ایران است.

رد پای منحوس دولتمردان آمریکا و اسناد لانه جاسوسی آنها روح هر انسان آزاده ای را آزرده می کند. شلیک موشک از ناو جنگی آمریکای مدعى مقابله با تروریسم به هواپیمای مسافربری ایران در سال ۱۳۶۷ جان ۲۹۰ انسان بی گناه را گرفت. آمریکای مدافع حقوق بشر و مبارز ضد تبعیض نژادی با کشتار 300 میلیون بومی(سرخ پوست) اولین ناقض حقوق بشر گشت و اقدامات فاجعه آمیز خود را در خاورمیانه با میلیون‌ها کشته در جنگ عراق به مردم دنیا نشان داد. تبعیض نژادی و برده‌داری آپارتاید آمریکا در دهه ٦٠ میلادی تاکنون و دیگر جنایات آمریکا زمینه ای شد تا بدانیم قربانیانی که در خلیج ماساچوست با میکروب آبله و در شبه جزیره کره و ویتنام همچنین در خیابان‌ های بغداد با گاز خردل نابود شدند، در راستای ادامه نسل کشی های آنهاست.

ملت فهیم و شهیدپرور ایران حمایت‌های همه جانبه آمریکا از صدام جنایات و منافقین کوردل مورد حمایت آمریکای مدعی مقابله با تروریسم را با دیدن عکس شهیدان نبرد حق علیه باطل مرور می‌کنند. با غارت و چپاول سرمایه، معادن و خانه‌های ملت‌های مستضعف و تحت استعمار نظام سرمایه، واژه حامی مبارزه با تروریسم و دیکتاتوری تنها برازنده آمریکا و کشورهای استکبارگر همدست آنها است.

ترامپ حامی ستیزه با سلاح های کشتار جمعی اگر تاریخ را مرور کند خواهد فهید که آمریکا با استفاده از بمب های اتمی هیروشیما و ناکازاکی را با خاک یکسان کرد در حالی که همیشه امام خامنه ای (مدظله العالی) کاربرد نظامی انرژی هسته ای را حرام اعلام نموده اند و جمهوری اسلامی ایران همیشه با عنوان انرژی صلح آمیز هسته ای یاد می کند .

با وجود طی دو سال از قرارداد برجام اکنون هم رفع تحریم ها توسط طرف مقابل اجرا نشده است و رییس جمهور روان پریش و بی نزاکت آمریکا با سخنرانی های گستاخانه و دلال مآبانه خود به قراردادهای منعقد دولت ها و قوانین بین المللی مجامع بین الملل و شعور مردم جهان احترام نمی گذارد و با وقاحت تمام تفکر مادی نظام سرمایه داری منفعت گرا را ترواش می کند که امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمودند اگر آمریکا برجام را پاره کند ما آن را آتش می زنیم.

ترامپ روان پریش که ایران را حامی تروریسم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مخلّ امنیت و اسایش جهان می خواند فراموش کرده است که او و دست های پشت پرده متعفن آمریکا آسایش جهان به ویژه خاورمیانه را به هم زده اند و با نابودی داعش در صدد پدید آوردن اسرائیلی جدید در منطقه و به حاشیه کشاندن محور مقاومت با ایجاد نا امنی در منطقه هستند! این دلال اقتصادی انصاف را نیز فراموش کرده است و با تلفظ واژه خلیج عربی نشان داد که درآمد حاصل از قرارداد های هنگفت تسلیحاتی عربستان عدل و عقل ترامپ را بر هم زده است.

مالک اشترهای سپاه بودند که توطئه های آمریکا و اسرائیل را در سال ۸۸ خنثی و در نطفه خفه کردند. موشک‌های طهرانی مقدم‌ها بازدارندگی دفاعی استکبار جهانی را با خطر جدی مواجه کرده است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزندان معمار کبیر انقلاب حضرت روح الله(ره) قلب تپنده نظام و جان فدای این خاک، نور عین فرماندهی معظم کل قوا، مدافع حریم آل الله، حامی استکبارستیزی و خار چشم دشمنان انقلاب های اسلامی در دنیا هستند و به هیچ کس اجازه تحرک علیه نظام را نخواهد داد.

ما چنگ و دندان آمریکا را خرد خواهیم کرد. دولتمردان آمریکا به این مسئله توجه کنند که اختیار عملشان محدود و محصور در عالم ذر است اما دایره عملکرد یک انسان ربانی در چهارچوب امر قدسی و عوالم وجود قابل سنجش است که فهم این مسئله برای یک دلال اقتصادی بسی غامض و سخت است.

اکنون که آمریکا و ترامپ موضع خود را در قبال جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است لازم است گوش به فرمان امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) با اتحاد و همدلی به معنای واقعی کلمه با اتخاذ تصمیمات انقلابی و منطقی در راستای اهداف عالی نظام و عمل به نص صریح قرآن کریم عقده دل خود را در مقابل استکبار و ظلم بگشاییم و مسائل فرعی را دیگر جایگزین مسائل اصلی نکنیم.

و إلی الله تُرجع الاُمور
بسیج دانشجویی شهرستان ملایر

انتهای پیام/

ارسال نظرات