ملت ایران توهین آمریکا را در فرصتی مناسب خواهد داد/ فشار لابی صهیونیست باعث وحشی گری ترامپ شد

نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: آمریکا قصد داشت با موضوعاتی که مطرح کرده ملت ایران را توهین کند، اما بداند در فرصت مناسب‌تری ملت ایران و مسؤولان جواب‌شان را خواهند داد.
کد خبر: ۸۹۳۴۳۱۹
|
۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عبدالله رضیان اظهار کرد: ترامپ تحت فشار لابی صهیونیسم سعی می‌کند به طریقی با توجه به برجام برای کشور به وجود آمده و عصبانیتی که پس از پیروزی نظام مقدس اسلامی ایران در این معاهده چند جانبه به هر جهت زیر سؤال ببرد و بیشتر نگاهشان این است که توپ به کشور و مسؤولان ما هدایت کند.

وی افزود: مسؤولان، دولت و ارکان نظام و مقام معظم رهبری با تیزبینی لازم اجازه نمی‌دهند از این فرصت استفاده کنند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود نگاه بر این باشد به هر جهت توافق را بر هم بزنند ولی نتوانست ملت ایران و خود سیاست‌مداران آمریکا نتوانستند و بر علیه ترامپ صحبت کردند.

رضیان ادامه داد: نشان می‌دهد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری اقتدار خود را دارد سیستم موشکی ایران در چارچوب برجام نبود و خارج از توافق هسته‌ای ایران است.

وی در پایان گفت: آمریکا قصد داشت با موضوعاتی که مطرح کرده ملت ایران را توهین کند اما بداند در فرصت مناسب‌تری ملت ایران و مسؤولان جواب‌شان را خواهند داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار